Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja ja .. zal posten maar hé.. geduld.. was deze morgen thuis round 1.30-2.00 en direkt naar bed.. heb meer dan 35 groepen gedaan. dus .. geduld..
Zo evident was het niet dezee keer.. veel volk in het frontstage, modder (tot ongeveer 25-30 cm) tto zaterdag.. dan een beetje blokken daar gezet maar bon.
@Taxi.. euuh ja.. mic voor haar mond.. dat moet hé.. hoe moet ze dan zingen
@Taxi.. euuh ja.. mic voor haar mond.. dat moet hé.. hoe moet ze dan zingen
Idd de mic hoort erbij .........maar de uitdaging (voor mij althans) is die "storende" factor trachten te minimaliseren om de gelaatsuitdrukkingen beter tot hun recht te laten komen....door een aangepaste standpuntkeuze en de juiste momenten af te wachten......
Idd de mic hoort erbij .........maar de uitdaging (voor mij althans) is die "storende" factor trachten te minimaliseren om de gelaatsuitdrukkingen beter tot hun recht te laten komen....door een aangepaste standpuntkeuze en de juiste momenten af te wachten......
Hmm.. misschien verschiel van mening.. mijn stoor het niet zoveel..
Comment