ik heb het genoegen gehad mijn jongste dochter voor de lens te krijgen met het volgende resultaat.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
model in wording
Collapse
X
-
model in wording
Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800wLabels: Geen
-
-
Re: model in wording
De tweede is prachtig.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
-
Amelie staat er 2 keer prachtig opThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtAmelie staat er 2 keer prachtig op
Grtz,Fabienne
Wees niet bang dat het leven eens ophoudt; wees ervoor bang dat het nooit begint.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
nice capture
Comment
-
-
Eerste is natuurlijk een parel als het gaat om 'ik wil ook een model worden'
Meisje staat heerlijk over the top qua pose op de plaat.
Ik zou mijn eigen dochter (en ook andere kinderen op deze manier) niet willen schieten. Het past imho gewoon niet, maar dat is een persoonlijke mening
No2 is daarentegen een super plaat.Last edited by MadMax; 12 mei 2008, 00:04.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtHeerlijke tweede
Proficiat met de HoF
en ik die dacht dat ik daar nooit een foto in zou krijgen
allemaal bedankt voor de supper commentsMijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w
Comment
-
Die eerste is keigrappig, pose is inderdaad niet kinderlijk maar anderzijds poseren meisjes op deze leeftijd soms spontaan op deze manier.
Comment
-
Ik had mij voorgenomen nóóít nog op een foto van jou te reageren, want je hebt mij bij m'n eerste stappen op BD eens ferm bij m'n pietje gehad.
Maar hier kán ik niet anders, want die tweede vind ik héél mooi.
Proficiat met jouw kanshebber voor het volgende Book of Fame.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk had mij voorgenomen nóóít nog op een foto van jou te reageren, want je hebt mij bij m'n eerste stappen op BD eens ferm bij m'n pietje gehad. :
@ dare2fly: ik denk dat je dochter over een jaar of 15 heel erg blij zal zijn met deze foto's. Ik zou het in ieder geval zijn ... SUPERFOTO's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk had mij voorgenomen nóóít nog op een foto van jou te reageren, want je hebt mij bij m'n eerste stappen op BD eens ferm bij m'n pietje gehad.
Maar hier kán ik niet anders, want die tweede vind ik héél mooi.
Proficiat met jouw kanshebber voor het volgende Book of Fame.
dan ben ik heel blij dat ik eindellijk een foto heb die voor jou dan toch de moeite waard is om te reageren
ik ben eens gaan kijken naar die reacties van toen en ja nu herrinner ik het mij weer.
ik ben dus iemand die geen haat draagt en meestal na twee dagen weet al niet meer wat de discussie vantoen was ...... maw wist ik zelfs niet dat jij dat toen was
zand erover en om we gaan een pint pakkenMijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w
Comment
-
Prachtig... vooral die expressie op het tweede plaatje
Comment
Comment