Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik had mij voorgenomen nóóít nog op een foto van jou te reageren, want je hebt mij bij m'n eerste stappen op BD eens ferm bij m'n pietje gehad.
Maar hier kán ik niet anders, want die tweede vind ik héél mooi.
Proficiat met jouw kanshebber voor het volgende Book of Fame.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik had mij voorgenomen nóóít nog op een foto van jou te reageren, want je hebt mij bij m'n eerste stappen op BD eens ferm bij m'n pietje gehad.
Maar hier kán ik niet anders, want die tweede vind ik héél mooi.
Proficiat met jouw kanshebber voor het volgende Book of Fame.
dan ben ik heel blij dat ik eindellijk een foto heb die voor jou dan toch de moeite waard is om te reageren
ik ben eens gaan kijken naar die reacties van toen en ja nu herrinner ik het mij weer.
ik ben dus iemand die geen haat draagt en meestal na twee dagen weet al niet meer wat de discussie vantoen was ...... maw wist ik zelfs niet dat jij dat toen was
zand erover en om we gaan een pint pakken
Comment