Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een piepklein roosje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: een piepklein roosje
dan toch voor de zwarte achtergrond, steek de Roos mooier af.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Voor mij je eerste het roosje staat er scherp op en de fijne achtergrond draagt bij tot 'het fragiele' van het bloemeke
Bij de tweede komen de witte vlekken in de BG nogal storend over,ze trekken te fel de aandacht.
De derde vind ik ook mooi hoor, maar zoals je zegt...eens een andere achtergrond...'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtVoor mij je eerste het roosje staat er scherp op en de fijne achtergrond draagt bij tot 'het fragiele' van het bloemeke
Bij de tweede komen de witte vlekken in de BG nogal storend over,ze trekken te fel de aandacht.
De derde vind ik ook mooi hoor, maar zoals je zegt...eens een andere achtergrond...Groetjes Vicky
Comment
-
3 is wel kunstmatiger, maar voor mij de mooiste, zeker met een zwarte rand, vind ik 1 en 2 minder, compo met uitsluitend de roos spreekt me ook meer aan.
Comment
-
Mij stoort de lichte achtergrond niet zo veel bij je tweede foto.
Het licht valt hier mooi op de roos waardoor die wat zachter lijkt, wat wel past bij een roos.
Bij je derde foto steekt de roos goed af tov de achtergrond en deze heeft ook erg mooie kleuren.Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Bezoek mijn foto's online
Comment
-
-
1 - 3 - 2..
maar euh... nu na die sneeuw in bloei? Van de winkel wellicht?Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk berichtMij stoort de lichte achtergrond niet zo veel bij je tweede foto.
Het licht valt hier mooi op de roos waardoor die wat zachter lijkt, wat wel past bij een roos.
Bij je derde foto steekt de roos goed af tov de achtergrond en deze heeft ook erg mooie kleuren.
Comment
-
Comment