Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

freestyle Avoriaz part II (tmag keer wat anders zijn dan al da in de lucht vliegen é)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• freestyle Avoriaz part II (tmag keer wat anders zijn dan al da in de lucht vliegen é)

weerom enkele foto's van vorige week in Avoriaz
    heb tot nu toe vooral foto's van skieën en snowboarden gepost van mensen die in de lucht hangen boven ne grote kicker, maar andere foto's mochten ook wel eens vind ik. Ze zijn niet altijd even spectaculair dan die zweef-foto's, maar voor mij minstens even interessant

bij de laatste foto is er precies wat detail verloren gegaan in de compressie naar max. 200KB, nochtans is het één van de scherpste foto's die ik had van de hele week, natuurlijk te danken aan mijn oh zo zalige 85mm 1.8
    raar maar waar komen de allerscherpste foto's uit mijn 100-400mm IS op 100mm getrokken, zelfs op f5.6

Last edited by Matthias; 17 maart 2008, 23:25. Reden: update met beetje soepwerk
    5DmkIII en wat glas

Re: freestyle Avoriaz part II (tmag keer wat anders zijn dan al da in de lucht vliege

Die laatste vind ik prachtig en de eerste vind ik gewaagd

Comment

Re: freestyle Avoriaz part II (tmag keer wat anders zijn dan al da in de lucht vliege

3 prachtplaten!
      Voorkeur voor de 3de.
      Mvg Tim

Comment

vind de eerste erg mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Laatste is écht mooi hoor

Comment

Vind de eerste goed, maar met nog wat bewerking zou hij super zijn denk ik.
            Iets pittiger maken zodat de snowboarder eruit springt, CA in de achtergrond weghalen, en die ene toeschouwer die 'aan zijn hand plakt' weghalen.

Fantastisch standpunt trouwens - hing je batgewijs in een boom ofzo?

Comment

Deze foto's vind ik vele beter dan die andere die je al gepost hebt . Juist vanwege het andere standpunt.
              Het is altijd wel interessant om te weten hoe hoog de Kicker is waar ze "overvliegen" en hoe lang de rail(box) is. Juist die aanwezigheid van de omgeving en andere compositie die een beter overzicht geeft en dus ook mooiere foto's. Ik hou ook wel van het gebruik van je fisheye.

Nr3 is een echt toppertje , maar Nr 1 vind ik ook super.

Je beste reeks tot nu toe
              Mvg,
              Marijn

My Flickr

Comment

Anders maar zeker niet slechter.
                Die derde vind ik echt wel heel goed.
                I put the sexy in dyslexia

Comment

1 en 3 zijn topplaten (lichte voorkeur voor de spannende eerste).

Comment

de eerste is de max

http://users.telenet.be/wawhaypics
                    http://users.telenet.be/wawhaypics
                    http://www.flickr.com/photos/wawhay/

Comment

Eerste inderdaad een topper
                      Je had alleen nog een paar mensen moeten vragen wat verder te gaan wegstaan Of ze wegshoppen...
                      Groeten Dirk
                      Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                        Eerste inderdaad een topper
                        Je had alleen nog een paar mensen moeten vragen wat verder te gaan wegstaan Of ze wegshoppen...
                        ondertussen al gebeurd, maar wel met een andere uit de reeks, doch principe ist tzelfde
                        deze foto was degene die de voorkeur kreeg van de boardster zelf. spijtig dat dat je hier het 'The Stash' logo niet kan zien

Edit Mod : 3 foto's per topic zijn toegestaan , deze haal ik dan ook weg .
                        Last edited by Hanske; 23 maart 2008, 08:43.
                        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                          [CENTER]

ondertussen al gebeurd, maar wel met een andere uit de reeks, doch principe ist tzelfde
                          deze foto was degene die de voorkeur kreeg van de boardster zelf. spijtig dat dat je hier het 'The Stash' logo niet kan zien

Vond die met het logo ook beter - maar ik zou wel een paar mensjes laten staan om de 'schaal' te laten zien. Als je ziet hoe klein die andere mensjes zijn lijkt het nog een stuk hoger.

EDIT: hoewel - de compo vd tweede is eigenlijk misschien wel sterker... Moeilijk als je tussen goeie foto's moet kiezen hè...

Comment

Hey mathias
                            zijn deze foto's genomen met je 400D of met de 1dmkII ?
                            Canon 5D Mark II & 1D MarkII / 70-200 2.8 IS /50 1,4 / 17-40 4.0 /

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b@rney Bekijk bericht
                              Hey mathias
                              zijn deze foto's genomen met je 400D of met de 1dmkII ?
                              allemaal genomen met de 1DmkII.
                              mijn 400D gebruik ik nooit voor de actieshots, die komt enkel boven op de meer rustige momenten (savonds en snachts) en waar ik de snelheid niet zo nodig heb
                              5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                              X