Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stallingen Park Vogelzang (+extra foto)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stallingen Park Vogelzang (+extra foto)

Eerste foto in architectuurforum,
    Is het iets?

Op aanvraag...
    Last edited by Tigra-boy; 10 februari 2008, 15:24. Reden: Extra foto bijgezet
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Re: Stallingen Park Vogelzang

Kvind hem niet echt showcase waardig.
    Ik had persoonljk wat meer met de vijver gedaan, of hem gwn weggelaten.
    Nu weet je niet echt waar naar kijken.

grtz Jan
    Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

Comment

Re: Stallingen Park Vogelzang

zonder weerspiegeling veel beter.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Stallingen Park Vogelzang (+extra foto)

Voor mij ook die zonder weerspiegeling. Mooi licht trouwens.

Ter info: de TS bepaalt of zijn foto waardig is voor de showcase. Niemand anders.
        ______
        www.vue.photo

Comment

ja hoor de extra is mooi zo.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht

Ter info: de TS bepaalt of zijn foto waardig is voor de showcase. Niemand anders.
            Kan ik inkomen, maar dit gaat soms wel tenkostte van de kwaliteit van de foto's die er gepost worden, een tijdje geleden is hier zo een topic geweest over het feit dat meer en meer mensen foto's posten die niet te onderscheiden waren van fotokiekjes.

Voor mij was de eerste foto van de TS gwn een goed belicht huis. De 2e is al beter omdat hij een storend element heeft weggehaald, wat erop wijst dat hij (mits wat hulp) heeft nagedacht over de foto. Als hij de 2e als eerste had gepost had ik er niet bijgezegd dat het niet showcase waardig was, maar had ik gwn niets gezegd omdat ik er niets speciaal aan vind.

Soms kom je op het fotobeoordelings forum mooiere foto's tegen dan in de showcase en dat vind ik niet echt kunnen.

grtz Jan
            Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
              Kan ik inkomen, maar dit gaat soms wel tenkostte van de kwaliteit van de foto's die er gepost worden, een tijdje geleden is hier zo een topic geweest over het feit dat meer en meer mensen foto's posten die niet te onderscheiden waren van fotokiekjes.

Voor mij was de eerste foto van de TS gwn een goed belicht huis. De 2e is al beter omdat hij een storend element heeft weggehaald, wat erop wijst dat hij (mits wat hulp) heeft nagedacht over de foto. Als hij de 2e als eerste had gepost had ik er niet bijgezegd dat het niet showcase waardig was, maar had ik gwn niets gezegd omdat ik er niets speciaal aan vind.

Soms kom je op het fotobeoordelings forum mooiere foto's tegen dan in de showcase en dat vind ik niet echt kunnen.

grtz Jan
              Tja, maar de regels zijn de regels hé. Als jij hem niet goed genoeg vindt voor showcase, dan is dat jouw zaak, maar de TS kiest. Maar als dat zo is, heb jij wel het recht om er stevige kritiek op te geven. Op de foto zelf dan.
              ______
              www.vue.photo

Comment

Working...
              X