Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.topfoto.be

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.topfoto.be

    Beste BD'ers,

    Wie van jullie heeft ervaring met topfoto, en dewelke
    Verlopen die aankopen correct en zonder problemen of zijn er mensen met héél slechte ervaring.

    Groetjes
    felpro
    Nikon stuff and more ...
    https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

  • #2
    Re: www.topfoto.be

    mijn ervaring is goed
    zoek eens op geheugenkaart.be, dat is dezelfde winkel
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: www.topfoto.be

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      zoek eens op geheugenkaart.be, dat is dezelfde winkel
      in dat geval zijn mijn ervaringen ook enkel goed
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: www.topfoto.be

        Tot hiertoe ook nog geen klagen van.
        Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

        Comment


        • #5
          Re: www.topfoto.be

          De so-nineties "online shop" animatie en de knipperlicht tekst (de hele menu dan nog!!!) doet anders wel maar dodgy aan (every time someone uses <BLINK>, God kills a kitten). Om maar te zwijgen van <% ' Details: index page %> <% on error resume next session("idstore")=pIdStore %>
          bram de greve photography | gallery | myspace
          Canon EOS 50D, EOS 400D, EF-S 17-55 f2.8 IS USM - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.0 USM - speedlite 430EX - Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM

          Comment


          • #6
            Re: www.topfoto.be

            Oorspronkelijk geplaatst door bramz Bekijk bericht
            De so-nineties "online shop" animatie en de knipperlicht tekst (de hele menu dan nog!!!) doet anders wel maar dodgy aan (every time someone uses <BLINK>, God kills a kitten). Om maar te zwijgen van <% ' Details: index page %> <% on error resume next session("idstore")=pIdStore %>
            open de site in IE7 en dat geknipper is weg

            de webshop mag dan misschien niet zo pro zijn maar de service en prijzen zijn allesinds top
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: www.topfoto.be

              Oorspronkelijk geplaatst door bramz Bekijk bericht
              De so-nineties "online shop" animatie en de knipperlicht tekst (de hele menu dan nog!!!) doet anders wel maar dodgy aan (every time someone uses <BLINK>, God kills a kitten). Om maar te zwijgen van <% ' Details: index page %> <% on error resume next session("idstore")=pIdStore %>
              Die website van den Otto, of wat ervoor moet doorgaan, zou inderdaad een fameuze update en opkuis kunnen gebruiken.
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

              Comment


              • #8
                Re: www.topfoto.be

                Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
                Beste BD'ers,

                Wie van jullie heeft ervaring met topfoto, en dewelke
                Verlopen die aankopen correct en zonder problemen of zijn er mensen met héél slechte ervaring.

                Groetjes
                felpro
                heel goede ervaringen mee: prijs en levering, correcte mensen ... zijn misschien een beetje traag in het beantwoorden van emails, maar een telefoontje lost dat meteen op

                Comment


                • #9
                  Re: www.topfoto.be

                  De website is inderdaad misschien maar om zo te laten en werkt ook niet helemaal zoals het hoort, maar ik heb al meerdere malen bij hen besteld en alles is telkens vlot verlopen.
                  Ik bestel wel altijd via email omdat de webshop niet helemaal doet wat hij hoort te doen (ik kan bvb nooit inloggen).
                  Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: www.topfoto.be

                    Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
                    Ik bestel wel altijd via email omdat de webshop niet helemaal doet wat hij hoort te doen (ik kan bvb nooit inloggen).
                    Ik bestel er ook altijd via e-mail omdat ik dezelfde problemen heb om in te loggen.

                    Je kan er na afspraak (meestal op zaterdag) ook zelf je bestelling gaan ophalen als je er niet gerust in bent.
                    Maar ik koop er al een paar jaar fotomateriaal, en heb er nog nooit problemen gehad.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: www.topfoto.be

                      Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                      Die website van den Otto, of wat ervoor moet doorgaan, zou inderdaad een fameuze update en opkuis kunnen gebruiken.
                      Tsja, als dat ten koste is van de prijzen dan mag de website van mij zo blijven hoor

                      Onlangs nog 2x 4GB CF geheugen gekocht, en het pakketje stak al in m'n brievenbus voor ik het geld had overgeschreven!
                      Ooit een G6 bij hem gekocht, batterij bleek niet te werken, onmiddellijk vervangen. Voor mij dus goeie service!

                      En ivm die domeinnamen, zo kan je wel een paar duizend voorbeelden vinden denk ik: doin' business is rough.
                      Probeer de weg maar eens te zoeken van punt A naar punt B via http://www.maporama.be/ De titel van hun hoofdpagina heet trouwens 'domeinnaam'.

                      Comment


                      • #12
                        Re: www.topfoto.be

                        ik kom er ook regelmatig voor spulltjes en nooit last gehad

                        enige wat ik wel nadelig vind is het gebrek aan een bankcontact
                        voor mn 24-70 moest ik met een enveloppe van 50 brieffies naar ginder en dat is toch nooit zo mijn ding
                        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

                        Comment


                        • #13
                          Re: www.topfoto.be

                          Ongeveer een jaar geleden een weliswaar goedkope Tamron lens gekocht. Geen enkel probleem mee gehad.
                          Ga deze week waarschijnlijk opnieuw een lenske kopen bij hem.

                          En over de domeinnaam: first come, first serve !

                          Comment


                          • #14
                            Re: www.topfoto.be

                            ...Ik ben er al enkele keren een bestelling gaan ophalen...
                            Steeds correcte deal...goei prijzen...garantie...voor mij moet dat niet meer zijn.

                            Dat Otto nu vriendelijk is of niet, laat ik hier in het midden.

                            mvg,

                            Roland

                            Comment


                            • #15
                              Re: www.topfoto.be

                              Ben daar ook tevreden klant.
                              e-mails worden wat traag beantwoord maar de laatste tijd gaat dit ook vlotter.
                              Snelle aflevering !.

                              Comment

                              Working...
                              X