Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de cel in India....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In de cel in India....

Fotograaf: gevaarlijk beroep!
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Re: In de cel in India....

hoorde het net op de radio
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
      gevaarlijk....nee hoor, als je je maar aan de normen en waarden van het land houd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Als men naar een ander land gaat dan moet men de normen en waarden van die cultuur eerbiedigen. Veel fotografen zijn heel sociaal aangelegd en kunnen zich aanpassen aan de omstandigheden, maar sommigen ook niet waardoor je toestanden als deze krijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
          Als men naar een ander land gaat dan moet men de normen en waarden van die cultuur eerbiedigen.
          Tja, als ik mijn voordeur hier in ons Belgenlandje opentrek merk ik toch heeeel iets anders, wel leuk om te horen dat men in de "andere" landen daar wel streng tegen optreedt...

mja dan verzeilen we hier in discussie over maatschappelijke en/of politieke onderwerpen...
          Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

2 hell with normen & waarden,
            Als er een ding is waar aziaten goed in zijn, is dat hun schijnheilighied.
            Het is absoluut een leugen alsmen zegt dat de indianen zelf nooit zulke dingen doen(dan kijken jullie te weinig naar indiaase films). Hun industrie is nog ranziger.

Een tijdje geleden was Richard Gere in een bijeenkomst voor AIDS patienten.
            Hij kuste een indiaase actresse(winnares Big Brother van England) shilpa shetty op de wang en hij mocht niet eens meer de land binnenkomen.
            Het was zelfs op CNN gekomen.
            Aan de andere kant , moet u maar eens naar de indiaase filmindustrie kijken.
            Er zit zoveel sex in dat je soms bijna niet durft te kijken. Aan de ene kant zijn ze zelf aan het verwesteren & aan de andere kant verwachten ze van buitenlanders dat ze zich proper moeten gedragen.
            Beoordeel zelf:
            http://www.youtube.com/watch?v=pt23lqF-nM8

Een woord: Schijnheilig!

Theokus,
            Dit discussie gaat toch over de fotograaf?dus waarom off topic?

(ps: mijn comments zijn niet kwetsend bedoeld.Ik ben zelf van oorsprong aziaat)
            Last edited by 123; 17 januari 2008, 10:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
              Het is absoluut een leugen alsmen zegt dat de indianen zelf nooit zulke dingen doen(dan kijken jullie te weinig naar indiaase films).
              Inwoners van Indië zijn bij mijn weten GEEN indianen, maar wel Indiërs.
              De naam Indianen wordt bovendien beschouwd als een erg koloniale term en eerder als scheldwoord ervaren.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Inwoners van Indië zijn bij mijn weten GEEN indianen, maar wel Indiërs.
                De naam Indianen wordt bovendien beschouwd als een erg koloniale term en eerder als scheldwoord ervaren.
                Skip of tongue , my mistake,je hebt heelmaal gelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven_V Bekijk bericht
                  Tja, als ik mijn voordeur hier in ons Belgenlandje opentrek merk ik toch heeeel iets anders, wel leuk om te horen dat men in de "andere" landen daar wel streng tegen optreedt...

mja dan verzeilen we hier in discussie over maatschappelijke en/of politieke onderwerpen...
                  Steven, dit is een waarheid als een koe.
                  En ik ben het ook 100% met je eens.

Neemt niet weg dat deze fotograaf beter had moeten opletten al was het
                  maar om zijn eigen vel te redden
                  Anderzijds kan het zijn dat hij een bewust risico heeft genomen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Het is absoluut een leugen alsmen zegt dat de indianen zelf nooit zulke dingen doen(dan kijken jullie te weinig naar indiaase films). Hun industrie is nog ranziger.

Een tijdje geleden was Richard Gere in een bijeenkomst voor AIDS patienten.
                    Hij kuste een indiaase actresse(winnares Big Brother van England) shilpa shetty op de wang en hij mocht niet eens meer de land binnenkomen.
                    Het was zelfs op CNN gekomen.
                    Aan de andere kant , moet u maar eens naar de indiaase filmindustrie kijken.
                    Er zit zoveel sex in dat je soms bijna niet durft te kijken. Aan de ene kant zijn ze zelf aan het verwesteren & aan de andere kant verwachten ze van buitenlanders dat ze zich proper moeten gedragen.
                    Beoordeel zelf:
                    http://www.youtube.com/watch?v=pt23lqF-nM8

Een woord: Schijnheilig!

Theokus,
                    Dit discussie gaat toch over de fotograaf?dus waarom off topic?

(ps: mijn comments zijn niet kwetsend bedoeld.Ik ben zelf van oorsprong aziaat)
                    He?
                    Leer eens lezen.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven_V Bekijk bericht

Dat is toch totaal naast de kwestie, want ik heb over de normen en waarden van een cultuur die tot positiefrecht behoren en dus op die manier te sanctioneren zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        He?
                        Leer eens lezen.
                        haha wat lezen, er staat weinig erin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                          Dat is toch totaal naast de kwestie, want ik heb over de normen en waarden van een cultuur die tot positiefrecht behoren en dus op die manier te sanctioneren zijn.
                          Ik lees net dat positiefrecht een basis zou zijn van een dictatuur.

TS stelt echter dat fotograaf zijn een gevaarlijk beroep is
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

haha wat lezen, er staat weinig erin.
                            Je beweert dat ik OT ga....
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Je beweert dat ik OT ga....
                              Je zei dat het een maatschappelijk/politiek discussie is.Ik was daar niet
                              mee eens.

Comment

Working...
                              X