Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht cursus photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht cursus photoshop

    Als absoluut leek in deze materie ben ik op zoek naar een cursus photoschop.
    Ik volg graag de lessen tijdens de dag, avond- weekend onderwijs komt niet in aanmerking.
    Ik weet dat in CVO Heusden Zolder deze cursussen gegeven worden, maar gezien de afstand (+/- 65 km) van mijn woonplaats en de winterperiode is deze optie minder interessant.
    Heeft iemand info over deze starterscursus regio Turnhout/Geel/Mol.

    Alvast bedankt.

    Vicrik

  • #2
    Re: Gezocht cursus photoshop

    tja, bij DTL in herentals geven ze dagelijks die cursus.....
    Maar het is altijd savonds of zaterdagmorgen.....

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht cursus photoshop

      Volg een opleiding, ondersteun je medewerkers of vind een job. Welkom bij Cevora.

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht cursus photoshop

        IK heb een jaar cursus gevolgd in avondonderwijs in het Sint-Clara-college te Arendonk. Goed gegeven, heel veel geleerd. Zij werken samen met het HIK te Geel. Ik meen (ben niet zeker) dat daar verschillende cursussen in dagonderwijs gegeven worden voor volwassenen. De cursus heet "Rastertekenen".
        INFO Sint-Clara-college
        INFO HIK.
        Misschien dat je je daar eens kan informeren. Avondschool is één avond per week (18.30 uur - 21.30 uur). Photoshop 1 in 't Sint-Claracollege is vanaf 17/1/2007 op maandagavond. Wel vlak bij de deur, als je van Oud-Turnhout bent. Infoavond op 8/1/2007.

        Comment

        Working...
        X