Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wel spijtig dat de scherpte niet op de oog ligt...
jah.. das zonde. Maar los daarvan ben ik deze keer ook niet zo enthousiast over het soepwerk Er zitten een paar grijze vegen over haar arm en nek en gezicht.. hmm... nee, deze vind ik helaas niet zo mooi.
Wel een leuk modelleke
heel leuk. Ik vind de onscherpte van het oog niet opvallen, en zeker niet storen, maar zelf zou ik wel rechts een beetje verder gecropt hebben. Ik zie nog net een stukje linkeroog. Maar, een heel leuk plaatje hoor !
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, daarom zwijg ik meestal.
*** Alpha 100 Sony, Alpha 550 Sony. Sony Zeiss 16-80, Sigma 18-200, Tamron 70-300 en enkele filters. Nu nog leren fotograferen.
Comment