Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi, bijna een stilleven.
Het model heeft hier zelfs eerder een decorative functie ipv het hoofdonderwerp. Het hoofdonderwerp (kunstwerk tegen de muur) trekt alle aandacht nu. Mooi kunstwerk trouwens.
Mooi, bijna een stilleven.
Het model heeft hier zelfs eerder een decorative functie ipv het hoofdonderwerp. Het hoofdonderwerp (kunstwerk tegen de muur) trekt alle aandacht nu. Mooi kunstwerk trouwens.
Hele mooie foto, maar idd het kunstwerk vind ook ik hier het hoofdonderwerp. (dewelke ik trouwens subliem vindt, je weet per toeval niet van wie het is?).
Heb je geen foto's waar je onderwerp (de jonge dame) wat meer in beeld is? (ook ik zou de tafel rechts er niet opzetten daar deze te ver van je onderwerp is).
Comment