Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
.....ook in de regio van Engreux ( samenvloeiing van de twee Ourthes )...morgen ben ik weer in de regio voor 3 dagen wandelen ...dus, als je me zoekt zit ik daar
Wat een sprookje. Heerlijk hoe het licht spel heeft over het landschap. Het geeft een fantastische kleurschakering. Klasse.
Ik moet wel zeggen dat het een verademing is om een andere sfeervolle plaat van je te zien JLM. Die ochtendfoto's zijn altijd een lust voor het oog, maar zo nu en dan smacht men toch wel naar iets anders. Hiermee heb je aan de wens (mijn wens) voldaan.
Ik blijf genieten
Wat een sprookje. Heerlijk hoe het licht spel heeft over het landschap. Het geeft een fantastische kleurschakering. Klasse.
Ik moet wel zeggen dat het een verademing is om een andere sfeervolle plaat van je te zien JLM. Die ochtendfoto's zijn altijd een lust voor het oog, maar zo nu en dan smacht men toch wel naar iets anders. Hiermee heb je aan de wens (mijn wens) voldaan.
Ik blijf genieten
Awel, het doet me plezier dat je 't zegt Azhrarn,ik ben zelf tot de ondekking gekomen dat, hoewel ik er zelf nog zeer veel plezier aan beleef van 's morgens op pad te gaan met mijne kodak dat er wat meer diversiteit mag komen in mijn foto's...en als 't misloopt hoor ik het natuurlijk he mensen
Awel, het doet me plezier dat je 't zegt Azhrarn,ik ben zelf tot de ondekking gekomen dat, hoewel ik er zelf nog zeer veel plezier aan beleef van 's morgens op pad te gaan met mijne kodak dat er wat meer diversiteit mag komen in mijn foto's...en als 't misloopt hoor ik het natuurlijk he mensen
Daar moet je natuurlijk niet mee stoppen, dat vroeg opstaan. Maar kruip daarna niet terug in bed, want anders mis je foto's zoals hierboven.
Comment