Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

    Een twintigjarige student fotografie uit Tongeren is vrijdagnamiddag
    zwaargewond geraakt toen hij in het kader van een foto-opdracht door een gat
    in de vloer van het desolate mijngebouw in Beringen zakte en zeven meter lager
    op een ronde buis terechtkwam.

    bron: hbvl

    lees hier meer
    Last edited by theokus; 6 juli 2007, 18:22.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

    Heel vervelend,nu maar hopen dat alles weer goed komt met die jongen
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

      ...en zeggen dat ik daar een half jaar geleden nog rondliep (wel na goedkeuring) . Op sommige plaatsen was het inderdaad wel effe uitkijken. Een spijtig voorval ... het zal er niet op vooruit gaan nu om in soortgelijke panden binnen te geraken.

      Grt,
      JanMetDePet
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #4
        Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

        op't nieuws gehoord,spijtig voorval!
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

          Het slachtoffer was samen met zijn vriendin het mijngebouw onopgemerkt binnengedrongen en over de nadarhekken geklommen. Ze negeerden daarbij het toegangsverbod en hadden zich evenmin aangemeld, terwijl dit om veiligheidsredenen verplicht is

          in hoeverre kan je een ongeluk tijdens een urban shoot nog een ongeluk noemen?
          't is een soijtig voorval maar aan sommige dingen zijn nu eenmaal risicos verbonden...
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

            Spijtig voor de jongeman, maar zoals Parakiet stelt hebben ze de voeten getreden met alle verbodsbepalingen terzake.
            Een ongeluk is altijd spijtig, maar het gevaar uitdagen kan ik niet goedpraten.
            Sorry voor mijn harde visie.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

              Net telefonisch contact gehad met de mijn en de mijn blijft tijdelijk gesloten "zeker voor fotografen" tot nader bericht van LRM.
              Jammer, knappe locatie daar. Had er normaal een shoot voor een cd-cover :s
              Digi-Steve

              Comment


              • #8
                Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

                Wie is LRM?
                Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

                Comment


                • #9
                  Re: Tongerse fotografiestudent zwaargewond na val in Beringse mijn

                  Limburgse Reconversie Maatshappij!

                  Een maatschappij die (wat er na de mijnsluitingen overschoot aan gelden) investeert in nieuwe tewerkstelling (industrie).
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment

                  Working...
                  X