Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Komt dit gewoon voor, of is het een genetisch afwijkende soort?
Mooie reeks!
Dit is een kersvers lieveheersbeestje , dat net uit de verpakking van foto 2 is gekropen , ze komen er altijd zo uit zonder stippen en geel , in de komende uren daarna worden de schilden langzaam oranje-rood en ook komen de stippen tevoorschijn
Dit is een kersvers lieveheersbeestje , dat net uit de verpakking van foto 2 is gekropen , ze komen er altijd zo uit zonder stippen en geel , in de komende uren daarna worden de schilden langzaam oranje-rood en ook komen de stippen tevoorschijn
Bedankt, weeral bijgeleerd - leuk om weten. Nu kan ik daar ook naar uitkijken...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heel speciaal, lijkt wel ps-werk
Maar Bart ontkracht die gedachte. Knappe beelden
Bedankt, weeral bijgeleerd - leuk om weten. Nu kan ik daar ook naar uitkijken...
Greetz, Kariboe
Hier is ook nog een verwijzing naar een filmpje van paring tot nieuw lieveheesbeestje voor de liefhebbers , kun je zien dat ze geel geboren worden http://beeldbank.schooltv.nl/oneclip.jsp?id=1430
Hier is ook nog een verwijzing naar een filmpje van paring tot nieuw lieveheesbeestje voor de liefhebbers , kun je zien dat ze geel geboren worden http://beeldbank.schooltv.nl/oneclip.jsp?id=1430
Gr bart
He Bart, bedankt - leuk filmpje ook
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Voor de macro liefhebbers , let op deze poppen , ze zijn er nog steeds
Dan kun je ervan uit gaan dat daar binnen enkele dagen een geel lieveheersbeestje uit komt gekropen zie hieronder
Deze foto`s zijn niet gemaakt met een macro lens , maar ik heb die even hierneer gezet voor de macro liefhebbers , die dit nog niet wisten , waar ze op moeten letten.
Digidan , ik hoop dat je dit niet erg vind , dient alleen te verduidelijking
als het weg moet hoor ik het wel
@ Bart laat maar staan geen probleem, zo leert iedereen bij en ik ook
je hebt het hier zeer intressant gemaakt waarvoor mijn dank !!
en het filmpje is een goede bijsluiter
Aan iedereen bedankt voor het kijken en de comments, super
Comment