Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste instellingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste instellingen

    Hoi,

    Ik wil dit weekend met men nikon D50 fototjes nemen in loto arena van een concert. Ik heb enkel maar de standaard lens erbij zitten (18-55 mm) en zou graag weten wat ongeveer de beste instellingen zijn voor in foto's te nemen (ik mag geen gebruik maken van flits)

  • #2
    Re: Beste instellingen

    hoikes

    als je ni mag flitsen ,zul je de iso waarden naar omhoog moeten jagen ,om zo een snellere sluitertijd te bekomen bv iso 800,je krijgt dan wel iets meer ruis te zien ,zorg dat jeje goed zet en een vaste arm hebt .

    good luck
    danny

    Comment


    • #3
      Re: Beste instellingen

      De kitlens en niet flitsen, dat wordt de allerhoogste ISO waarde die je kan instellen.
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Beste instellingen

        Oorspronkelijk geplaatst door Redostrike Bekijk bericht
        Hoi,

        Ik wil dit weekend met men nikon D50 fototjes nemen in loto arena van een concert. Ik heb enkel maar de standaard lens erbij zitten (18-55 mm) en zou graag weten wat ongeveer de beste instellingen zijn voor in foto's te nemen (ik mag geen gebruik maken van flits)
        En je bent zeker dat je daar een dslr mag meebrengen?

        Comment


        • #5
          Re: Beste instellingen

          Ik zou vooral hopen op een lichtshow met genoeg licht
          Voor dergelijke fotografie merk ik dat er meestal heel lichtsterke lenzen gebruikt worden. Ik vrees dat je inderdaad je toestel en je glas tegen hun grenzen moet gaan duwen om in deze omstandigheden toch nog mooie foto's te gaan maken. ISO zal omhoog moeten, ik vrees dat zelfs 800 nipt gaat zijn als je nog een beetje een realistische sluitertijd wilt gaan krijgen. Het zal eerder 1600 worden en dan begin je toch al wel wat ruis te krijgen...

          Comment

          Working...
          X