Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sugarspider...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sugarspider...

Nja...zal wel niet de juiste vertaling voor suikerspin zijn denk ik

Model: Natalja
    Visa:Jan Albers
    Knopjes: Moi

Allemaal een vrolijk Paasfeest gewenst

Last edited by MadMax; 14 april 2007, 23:08.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: sugarspider...

Vind de 2de mooier dan de eerste. Bij de eerste stoort het haar op de schouder (voor ons links) wat en het vlekje op haar kin.

Comment

Hoewel 'glamour' ab-so-luut niet mijn ding is moet ik zeggen dat jij ze er altijd weer lekker weet op te zetten MadMax...en hoewel niet mijn ding, kijk ik er wel graag naar!

grt.,gauloise

Comment

... die is lekker !!!!!!!!!!!! ... de 1e is gewoon fab

off topic: kmoest op de kermis altijd zo een suikerspin hebben ... das niet te eten ... maar dat ziet er zooooooooooo mooi uit ... fluffy ... dreamy
        Scotty... beam me up !!!

Comment

Als eerste , t'is een mooie opname en een mooi model, maar das niks nieuws.

Als tweede wat U een suikerspin noemt noemen ze in de meer Antwerpse omgeving " Nen baard van vader " en dat werkt ook in het Frans
          " Barbe a papa " Wat ze der in Engels van maken zou ik niet zo direct kunnen zeggen , Persoonlijk zou ik als titel aan iets denken als " Candy Kisses "

Great Work Madmax, congrats !

Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Prachtig in beeld gebracht! Ennuh, in het Engels is het gewoon Cotton Candy

Comment

mooie opnamen en een plusje voor de visage.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De moeite MadMax, ik bemerk een licht nieuwe aanpak, maar zéker in de juiste richting

Vind vooral nr 2 goed, maar tov 1 is dat enkel omwille van de achtergrond.
                My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Pfff... wat moet je daar nu nog op zeggen...
                  Mooi...

Comment

Persoonlijk ga ik dan weer voor de tweede. Ik vind het beter passen op een niet zo felwitte achtergrond. ook de compo bevalt me veel meer!

Mvg,

Comment

Thnx allemaal!

Sugar candy.. hmm.. nooit van gehoord

@jayjay. Niet een echt nieuwe aanpak hoor, wilde zeker zijn dat ik mooi licht had voor deze visa dus koos ik voor de grote softbox en witte achtergrond. Maar mijn werkwijze is nog steeds hetzelfde. Hulde bij deze platen aan het model en de MUA. Ik mag alleen op de knoppen drukken

@FF: de achtergrond is hetzelfde echter stond het model te dicht bij de box waardoor ik een overbelichting kreeg. Foutje. Dus heb ik de plaat in RAW iets minder hard belicht met als gevolg dat de achtergrond niet meer geheel wit is.

@lana: die dingen zijn prima te eten en ik doe er een moord voor als de kermis er is hahaha
                      Last edited by MadMax; 8 april 2007, 16:27.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Heerlijke platen
                        Mooi van kleur.

Gr kees
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Ik ga zeker voor nr 2! Persoonlijk vind ik een witte achtergrond niet geweldig..
                          canon 40D, canon 70-200 2.8L IS, 24-105 4 IS USM, 50 1.8, 17-40 4L, 100mm 2.8
                          Grtz Marc
                          http://www.pbase.com/marc100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grand cherokee Bekijk bericht
                            Ik ga zeker voor nr 2! Persoonlijk vind ik een witte achtergrond niet geweldig..
                            Thnx allemaal
                            Grappig al die meningen. Ik zelf ga toch voor no1 en een spierwitte achtergrond als het even kan.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Wil niet melig doen, maar vind het weeral knap én anders. De ogen en mond lijken er wel door Pixar opgezet

Comment

Working...
                              X