Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Drie prachtplaten, maar één is een absolute topper! Petje af.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
dat zijn idd prachtige foto voor zo'n kleine camera
Zou je de exif even kunnen geven want 'k denk er ook aan om deze camera te kopen.
Vicky, als ik me goed herinner heb je mijn Fuji F30 toch getest op de AGV te Mechelen?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
dat zijn idd prachtige foto voor zo'n kleine camera
Zou je de exif even kunnen geven want 'k denk er ook aan om deze camera te kopen.
Vicky hier is de exif
1e en 2e foto zijn hetzelfde:
Brightness Value 8.09
Exposure Bias Value -0.67
Exposure Time 0.001818182
FNumber 5
Focal Length 8
ISO Speed Ratings 100
3e foto:
Brightness Value 5.92
Exposure Bias Value -0.67
Exposure Time 0.001333333
FNumber 2.8
Focal Length 8
ISO Speed Ratings 200
Vicky, als ik me goed herinner heb je mijn Fuji F30 toch getest op de AGV te Mechelen?
Inderdaad Francis 'k heb toen jou F30 mogen testen en dat is mij heel goed meegevallen maar 'k kende het toestel nog niet en 'k kon niet zo goed overweg met de instellingen dus als ik nu mooie foto's zie van de F30 weet ik graag met welke instellingen deze genomen zijn.
@ Roosje : bedankt voor de exif. En 'k zie dat je toch best wat kunt onderbelichten voor een mooi resultaat
Comment