Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hun natuurlijk kader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hun natuurlijk kader

Toen ik hier deze week een paar keer las dat beestjes in hun natuurlijk kader laten zien zeker zo mooi kan zijn dan beeldvullende close ups, dacht ik bij mezelf,
    da's zeker waar.
    Bij deze :

fotosite

Re: Hun natuurlijk kader

Deze vind ik wel een beetje te druk,mss omdat de eendjes/gans zo klein zijn.Weerspiegeling is wel mooi.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Deze vind ik wel een beetje te druk,mss omdat de eendjes/gans zo klein zijn.Weerspiegeling is wel mooi.
      Druk zijn ze idd, maar het geeft wel een beeld hoe het in onze waterhoek van Durme en Schelde er kan uitzien met de slikken en de schorren.
      Soms krijg je bepaalde al dan niet terechte opmerkingen over compositie of standpunt, op foto's als deze zie je dan eens dat dit niet altijd evident is
      fotosite

Comment

heel mooi zo die habitat in beeld, vooral met dat mooie licht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
          Druk zijn ze idd, maar het geeft wel een beeld hoe het in onze waterhoek van Durme en Schelde er kan uitzien met de slikken en de schorren.
          Soms krijg je bepaalde al dan niet terechte opmerkingen over compositie of standpunt, op foto's als deze zie je dan eens dat dit niet altijd evident is
          Zo is dat! En maar halsbrekende toeren uithalen om bv nog een tak ,die een eindje in 't water storend voor je lens zit,te willen verwijderen en op een haar na bijna in 't koude water donderen, meer dan eens natte voeten gehaald !
          Leve natuurfotografie ! Zeker met jouw resultaten, hoed af!
          mvg,jacky
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

De tweede vind ik ook te druk, maar met de eerste heb je bereikt wat je wilde. De eenden precies op de goede plek en reflectie is een toetje. De rest van het beeld is rustig genoeg en vooral duidelijk een natuurlijke omgeving.
            Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
            Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
            Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

Mooie afwisseling op de close-ups die we hier blijkbaar altijd (moeten? ) posten!...

Zo ziet men ook goed welke toeren men soms moet uithalen om de dieren te kunnen isoleren uit die wirwar van takken e.d. ...

Comment

Working...
              X