Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In tegenstelling tot bouk en ludo vind ik je eerste echt de beste van de drie.
Vind het op zich een leuke reeks maar je eerste springt er voor mij uit wat betreft kadrage, belichting en compositie.
Knap daar met dat tegenlicht en de belichting onder de balie. Leuk standpunt ook
In je tweede vind ik bvb. de achtergrond nogal storen.
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen
Voor mij ook de eerste. Al had ik het nog leuker gevonden als de dame nog wat meer ruimte boven haar hoofd kreeg.
Ook chapeau voor de ontwerper van dit interieur.
1 is voor mij ook de beste opname.
ik vind dat bij alle drie wel alles wat frisser kan, ook hadden de vertikale lijnen hier voor mij evenwijdig mogen lopen. Dit zou de strakheid van het interieur zeker nog meer benadrukken.
wat bedoel je precies met "wat frisser"?
bedoel je de kleurbalans? of de contrasten?
ik begrijp zeker je opmerking i.v.m. de verticalen,
maar ik heb het vrij bewust niét gedaan. ook vroeger
(analoog, als studentje) werkte ik reeds met dit
soort overdreven perspectief. maar misschien zet ik
er op het werk eens de CS2 op ...
Heel zeker de eerste voor mij: compo en lichtspel
Zou het perspectief idd eens proberen aanpassen: zoals Steven zegt ifv strakheid die dit ontwerp toch wel heel sterk heeft.
Heel leuk de bewegende dame in het beeld: maakt het geheel veel speelser en 'menselijker' (geen kille binnenhuisfotografie)
wat bedoel je precies met "wat frisser"?
bedoel je de kleurbalans? of de contrasten?
ik begrijp zeker je opmerking i.v.m. de verticalen,
maar ik heb het vrij bewust niét gedaan. ook vroeger
(analoog, als studentje) werkte ik reeds met dit
soort overdreven perspectief. maar misschien zet ik
er op het werk eens de CS2 op ...
mm
de kleurbalans zit goed voor mij, de contrasten zijn wat groot. het geheel mag wat lichter (frisser) overkomen voor mij. zeker omdat dit witte ruimtes zijn. misschien hdr toepassen of wat indirect inflitsen zodat de contrast omvang wat minder groot wordt. dit bedoelde ik dus met frisser.
Comment