Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klara (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Klara (18+)

Model: Klara
    Sfeer: Spannend

Graag jullie oprechte mening

PS: als je een kruisje krijgt ipv een foto, even 'refreshen' (ligt aan pBase)

Re: Klara (18+)

2de foto is prachtig
    trouwens een zeer mooi lichaam .

-M-
    Last edited by Mordred; 4 januari 2007, 16:09.
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Comment

goeie en toch wel wat aparte reeks, vooral de lokatie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Al goed dat Breughel niet daar was, die zou stik jaloers geweest zijn En dat zijn idd prachtige natuurlijk vormen Je bewerking en tattoo maken het af

Comment

Dit is nu al de derde keer dat ik naar deze foto's terugkeer (in tegenstelling tot die van Joyce en haar onnozele garçon). Mijn oprechte voorkeur gaat uit naar foto 2 wegens de compositie en pose, de dof en de sfeer die de foto oproept. Ook een heel speciale bewerking, kan ik zeker wel smaken. Hier ook geen storende radiators, gordijnen of siliconenborsten, ziet er redelijk puur natuur uit. Foto 3 vind ik bovenste helft heel mooi, maar onderste helft stoort die knie mij. Foto 1 vind ik de minste, die tattoo (daar gaan we weer) valt (voor mij) geweldig uit de toon. Wel heel mooi van kleuren.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

Comment

een zalig drieluik, bart!
            heel mooi hoe je haar lichaam "schildert", echt prachtig gedaan.
            drie mag voor mij in een grote kader in mijn living!

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Mooi, puur natuur op deze foto´s met een voorkeur voor nr 3 maar wel spijtig dat haar hoofd en niet volledig op staat.
              BD0723BE

Comment

Beetje Rubensiaans model.
                Foto 2 zegt me niks.
                De andere twee zijn goed, ik zou die tatouage beter gebruikt hebben
                Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Foto 2 is super, op de één of andere manier spreekt hij me echt aan

Comment

idd een rubensmodel ...goed gedaan!!
                    maar op de grote markt in antwerpen????????????
                    waar en hoe ?????

Comment

Toegevoegde waarde van de lokatie?
                      1 en 3 zijn schitterende rubensen...
                      Last edited by pol parasol; 30 december 2006, 20:41.

Comment

Tegendraads als gewoonlijk ga ik hier enkele oprechte comments neerpennen;
                        -Bij de bovenste steekt die elleboog recht in m'n oog en bovendien lijkt het me dat het model ... jeuk heeft ??
                        -Bij de middelste is er in het onderste gedeelte enkel duisternis , bovendien
                        stoort me die haarlok in haar aangezicht enorm ; hangt over oog en lip.
                        -Bij de onderste wijst dan die knie weer recht naar de camera waardoor deze enorm overkomt.
                        Vernieuwing in de fotografie ...kan daar in komen maar sommige dingen kunnen makkelijk vermeden worden.
                        Een blote madam voor de lens levert je wel gegarandeerd hoop comments op forums als deze maar niet noodzakelijk goed fotowerk.
                        Voila , mijn eerlijke menig .

Comment

ga voor foto 1 en wat ze ook zeggen daar (ongeveer) krijg ik jeuk van
                          moet toch ook eens naar Antwerpen, Grote Markt.
                          is meer te halen als bij ons op de markt.

grt frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                            Tegendraads als gewoonlijk ga ik hier enkele oprechte comments neerpennen;
                            -Bij de bovenste steekt die elleboog recht in m'n oog en bovendien lijkt het me dat het model ... jeuk heeft ??
                            -Bij de middelste is er in het onderste gedeelte enkel duisternis , bovendien
                            stoort me die haarlok in haar aangezicht enorm ; hangt over oog en lip.
                            -Bij de onderste wijst dan die knie weer recht naar de camera waardoor deze enorm overkomt.
                            Vernieuwing in de fotografie ...kan daar in komen maar sommige dingen kunnen makkelijk vermeden worden.
                            Een blote madam voor de lens levert je wel gegarandeerd hoop comments op forums als deze maar niet noodzakelijk goed fotowerk.
                            Voila , mijn eerlijke menig .
                            Ok, jij hebt een fototechnische kijk op de zaak, en misschien wel terecht. Maar er is ook zoiets als gevoel en eerste indruk. Die knie mag van mij absoluut, vind het zelfs toegevoegde waarde, het benadrukt het volupteus gevormde mooi, zeg maar prachtige, en vooral natuurlijke lichaam.
                            Het eerste wat bij mij spontaan op kwam was een schilderij, verkeerdelijk door mij Breughel genoemd (alhoewel !?) en eigenlijk op Rubens doelende.

Maar als je elke foto ook gaat jureren op bepaalde technische voorschriften, tja, dan sneuvelen er veel hoor...

Misschien moeten er verschillende fotografiebonden opgericht worden, de profliga en de liefhebbers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                              bovendien stoort me die haarlok in haar aangezicht enorm
                              dit deed me net twijfelen om de 2de als favoriet te nemen.
                              hoog "edvard munch"-gehalte daar ...

mm
                              ∏__|_ ∏__|_
                              "no rules, great shots"
                              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Working...
                              X