Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hellloooow! Wow, schitterende serie weer hoor! Ik vind deze foto's prachtig! De kleuren zijn schitterend en elke foto heeft een geweldige compositie...je hebt een enorm oog voor deze dingen!
Wat een prachtig land...daar moet ik ook ooit eens heen!
Hellloooow! Wow, schitterende serie weer hoor! Ik vind deze foto's prachtig! De kleuren zijn schitterend en elke foto heeft een geweldige compositie...je hebt een enorm oog voor deze dingen!
Wat een prachtig land...daar moet ik ook ooit eens heen!
Groetjes,
Ann
Bedankt Ann!
Jou fotos van de rocky mountains mogen er ook zijn trouwens!
Ja, Bolivie is echt wel een land dat dankbaar is om te fotograferen. Ik heb al veel gereisd, maar dit is het eerste land waar ik elke dag iets zag waarvan mijn mond openviel. En dit gebied is nog relatief onbekend. Je ziet er zelden andere toestisten. .
Grtz, Fabienne
Het leven is net een doos Lego: je kunt er iets moois van bouwen, of juist niet....
Allemaal een kwestie van smaak he.
En soms heeft het ook wel te maken met de instellingen van je monitor. Die is niet bij iedereen hetzelfde, waardoor de foto er op sommige monitoren donkerder zal uitzien dan op andere.
Comment