Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rock Ternat 2006: Heideroosjes
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Comment
-
Re: Rock Ternat 2006: Heideroosjes
De foto linkt naar de pagina op Flickr, en dat linkt dan weer naar mijn Flickr pagina, waarop mijn hoofd op de avatar plakt. Niet meteen de beste foto, maar eventueel genoeg om mij te herkennen?
Dave
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk berichtDe foto linkt naar de pagina op Flickr, en dat linkt dan weer naar mijn Flickr pagina, waarop mijn hoofd op de avatar plakt. Niet meteen de beste foto, maar eventueel genoeg om mij te herkennen?
Dave
Sven
Comment
-
ben jij die gast waarmee ik efkes gepraat heb over die misleidende restrictions bij 1 van de groepen 'first 3 songs no flash' ?
ik ben de kalende pipo met Nikon D70
Comment
-
-
Dat zou kunnen.
Met Arsenal.
Ik had gelezen "first three songe no flash", dus ik dacht, haa kan ik lekker iets gaan eten in de VIP tent. (ja ze hadden daar goed eten)
Dus ik kom terug van de VIP tent, om terstond door de security tegengehouden te worden. No more pictures sir. Ja plezant.
Moest ik nu net d'r voor ni een timelapse gemaakt hebben van de decorwissel dan zou ik tijdens de pauze gaan eten zijn.
Dus den deze geen foto's van Arsenal. In tegenstelling tot de pro's kon ik ni achter de dranghekken kruipen om vanaf de eerste rij ongestoord foto's te maken.
Dave
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtben jij die gast waarmee ik efkes gepraat heb over die misleidende restrictions bij 1 van de groepen 'first 3 songs no flash' ?
ik ben de kalende pipo met Nikon D70Ik kan nog altijd geen gezicht op je plakken.
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Comment
-
-
Comment