Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind deze (persoonlijk) een van de mooiste van die ik de afgelopen week heb gemaakt (zelfs ondanks de paarden die erop staan )
Bedank voor de reacties.
Ik zal ook eens vroeg moeten opstaan.
Heb je soms tips waar je zo'n mooie mist sluiers kan vinden?
Is dit typisch dicht bij een beek of een rivier?
Ik ben van regio Gent; moest je daar mooie locaties daarvoor kennen?
Keep up the good work.
Mooie mistsluiers? Met mijn beperkte weerkennis; redelijk warme, vochtige grond en een koele lucht. De grond laat het vocht verdampen en de lucht condenseert het weer. Zoiets.
Dus, voornamelijk boven weilanden. Ik heb wel gemerkt dat boven water het niet zo sterk was als ik verwachtte.
Een beetje kennis van weersomstandigheden kan helpen - de komende herfst des te meer... en vaak vroeg opstaan. Succes.
Mooie plaat zeg had zelf denk ik het paaltje in de voorgrond weggehaald
maar verder toppie
aj
Waarom dat paaltje weg? Dat stond er toch gewoon? Bovendien kon ik er niet bij (bramenstruiken, schrikdraad en een paar sloten stonden in de weg - bovendien zou tegen die tijd het moment voorbij zijn)
Nee - ik vind het zelfs jammer dat er niet een paar meer stonden want het werkt mee aan de diepte in de foto.
Ik laat het lekker staan - iig bedankt voor het meedenken
Comment