Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op Safari

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op Safari

Laats naar de Beekse Bergen geweest met de kinderen. 't Was vooral papa die bleef staan om de beestjes te bewonderen en te schieten (digitaal wel te verstaan).

Helaas ben ik niet heel goed in het onthouden van alle namen van de beestjes. Wat ik me wel nog herinner is dat de witte neushoorn (zie hieronder) even grijs is als de zwarte neushoorn. De naam komt van het Engels, White Rinoceros, wat dan weer afgeleid is van het Afrikaanse "Wijd bek neushoorn" of zo. Een breedsmoelneushoorn dus. De Engelsen verstonden dat "Wijd" niet goed, en werd dus "White". En er is ook een zwarte neushoorn, da's dus de andere, of die met de smalle bek.

Ook van deze beestjes ken ik de naam niet meer.

Deze wel. Dat was een aap Meer bepaald een gibbon dacht ik zelfs.

ViV - Mijn foto's

Re: Op Safari

mooie reeks viv! 1 en 2 dragen mijn voorkeur, wegens het minste 'zoo' gehalte. Mooi geisoleerde opnames.
    Gisteren waren ook wij van plan om eens naar de beekse bergen te rijden, maar uiteindelijk geopteerd voor paradisio (is maar 42km, ipv 150 naar de beekse).

Nogmaals, mooie fotos!

Comment

Drie hele mooie, scherpe, heldere opnames!!

Grtz, Fabienne
      Het leven is net een doos Lego: je kunt er iets moois van bouwen, of juist niet
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

Comment

laatste erg leuk, de eerste beetje vreemd van kleur.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

He ja, leuke reeks met mooie kleuren (die eerste heeft wel een vreemd tintje, maar ik weet niet of het wel stoort - speciaal licht) en helder maar prettig diffuus licht.
          Mooie onderwerpen ! Toffe beelden

De Beekse Bergen, da's nog eens een idee !
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Bedankt voor de reacties!
            Ik ga akkoord met het commentaar op het vreemde licht, of toch de vreemde kleuren van de eerste (en eigenlijk ook de tweede) foto. Maar heb hem toch gepost
            Bij de tweede komen de kleuren m.i. mooi uit, bij de eerste minder, maar ik vond het onderwerp wel leuk, vandaar.
            ViV - Mijn foto's

Comment

Een voorkeur voor het mooie kleurenpalet en de natuurlijke omgeving van de tweede
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Working...
              X