Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bassgitaar
Collapse
X
-
bassgitaar
Last edited by Funny-Fonzie; 30 augustus 2006, 15:22.* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..Labels: Geen
-
-
Re: bassgitaar
Bij 2 is je belichting top! Een strakke cleane plaat, kan zo in de folder!
Grts JVGCanon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Comment
-
goh, deze reacties had ik echt niet verwacht
danku wel!!!* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Comment
-
kheb nog een derde foto toegevoegd...* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Funny-Fonziekheb nog een derde foto toegevoegd...
Grts JVGCanon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvangentTis me niet echt duidelijk wat dat rode ding is, maar 1 ding is zeker ik blijf bij 2! Less is more!
Grts JVG* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Funny-Fonziekheb nog een derde foto toegevoegd...
Grtz,Fabienne
Geniet nooit met mate, maar met overvloed.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RasperHij is nog erg nieuw aan je fretboard te zien? Of hem eens onder handen genomen met een cleaning kit?
Mooi gedaan hoor.
maar hij word goed onderhouden* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Comment
-
-
Nu vraag ik mij toch waarover je twijfelde ... hier zijn honderden mindere foto's te zien, deze verdienden zeker hun plaatsje in showcaseThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Ik kan enkel maar mijn twee voorhangers volgen!!!
Bij mij ook voorkeur voor nummer 2
TBH
Comment
Comment