Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Nog eens tijd om te stitchen, telkens werden vier foto's geplakt met als resultaat eerste foto 5067 op 1819 pixels, tweede foto 5742 op 2002 pixels. Deze kan ik hier natuurlijk niet posten, maar hopelijk geven de verkleinde versies toch een idee.
De eerste foto is in "photoshop" geplakt, de tweede is geplakt met "autostitch". Dat laatste programma heb ik ooit bij gekregen op een cd bij het magazine chip-foto-video. Het programma doet wat zijn naam zegt, automatisch stitchen en werkt in vele gevallen heel erg goed. Het grootste nadeel is dat je zelf heel weinig kan manipuleren, alles gebeurt automatisch waardoor je de foto's niet zelf wat kan verschuiven of wat roteren etc.
Ook zo genoten van de adembenemende pure natuur op Gran Can?
En of we genoten hebben, als je de moeite doet om wat rond te trekken op het eiland of een auto huurt is het prachtig, je hoeft niet ver van het strand te gaan om te midden van de natuur te zitten. Een aanrader, de foto's hier kunnen niet alles tonen, maar ik hoop toch dat het een indruk geeft.
Comment