Deze had ik hier nog niet laten zien.
Genomen in een aquarium, beestjes en het water uit de vijver.
Spul van enkele weken geleden (wat gaat de tijd snel).
Mijn waterpaard.
Ik vond het eerst nog vieze beestjes maar nu ik ze van dichtbij bekijk zijn ze toch wel mooi.
Ze lijken wel een vacht te hebben, ze doen me denken aan een paard.
En ik zie mezelf al op hun rug zitten.
Dat zou dan geweldig zijn, met een enorme acceleratie over het water glijden en sprongen maken van wel 15 meter hoog.
klikbaar voor groot

Als ik zo kijk wat er allemaal in een bak met vijverwater rondzwemt kan ik begrijpen dat de wetenschap nog lang niet alle beestjes in kaart hebben gebracht.
Werkelijk overal is leven, van heel groot tot microscopisch klein.

En hier is een Duikerwants, het beestje lijkt erg veel op een rugzwemmer (bootsmannetje) met het verschil dat dit beestje rechtop zwemt.
Genomen in een aquarium, beestjes en het water uit de vijver.
Spul van enkele weken geleden (wat gaat de tijd snel).
Mijn waterpaard.
Ik vond het eerst nog vieze beestjes maar nu ik ze van dichtbij bekijk zijn ze toch wel mooi.
Ze lijken wel een vacht te hebben, ze doen me denken aan een paard.
En ik zie mezelf al op hun rug zitten.
Dat zou dan geweldig zijn, met een enorme acceleratie over het water glijden en sprongen maken van wel 15 meter hoog.
klikbaar voor groot

Als ik zo kijk wat er allemaal in een bak met vijverwater rondzwemt kan ik begrijpen dat de wetenschap nog lang niet alle beestjes in kaart hebben gebracht.
Werkelijk overal is leven, van heel groot tot microscopisch klein.

En hier is een Duikerwants, het beestje lijkt erg veel op een rugzwemmer (bootsmannetje) met het verschil dat dit beestje rechtop zwemt.

Comment