Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2 vind ik ook je mooiste. misschien dat je bij drie kan croppen net naast die rechtervrouw dus 3cm af halen van de rechterkant! maargoed zo is hij ook mooi. Maar dan heb je niet van die afgesneden mensen....
Maar tis maar een idee misschien is het niet eens mooi
Wel een topreis lijkt me dat
en die kleuren
echt super
Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
2 vind ik ook je mooiste. misschien dat je bij drie kan croppen net naast die rechtervrouw dus 3cm af halen van de rechterkant! maargoed zo is hij ook mooi. Maar dan heb je niet van die afgesneden mensen....
Maar tis maar een idee misschien is het niet eens mooi
Wel een topreis lijkt me dat
en die kleuren
echt super
Gr djai
Had ook gedacht aan crop maar dan haal ik nog meer gewone burgers weg die het eten uitdelen aan deze monks. Heb nog een ganse reeks over dit evenement, met nog meer aanschuivenden maar het is 3 kiezen uit veel om verhaaltje rond te maken en dat kan soms wat krap zijn.
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Comment