Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
er staat al 'stripact' in de titel, de kijkers weten dus wat ze kunnen verwachten
't was Full Monty, maar die heb ik hier ni online gezet
de achtergrond: tja, kan ik niks aan doen, alles staat daar dicht bij elkaar
minder DOF ok, maar heb al ondervonden dat er dan soms delen onscherp zijn
mss iets tussen 2.8 en 5 dan
voor de kenners: kan 't zijn dat 2.8 op een groothoek meer DOF geeft dan op een tele ?
er staat al 'stripact' in de titel, de kijkers weten dus wat ze kunnen verwachten
't was Full Monty, maar die heb ik hier ni online gezet
Ik dacht bij stripact eerlijk gezegd meer aan een beeldverhaal Suske & Wiske(terwijl ik toch regelmatig smerige gedachten heb). Misschien omdat ik laatst bewerkte foto's met tekstballonnen zag.
Gelukkig raak ik niet zo gauw geshockeerd ...
Terzake: De eerste vind ik super. De tweede stoort me de achtergrond en mis ik wat echte spanning. De derde is mij iets te veel theater en te weinig passie.
Ik neem aan dat je geen invloed op de 'acteurs' had, dus dat is jou niet aan te rekenen.
Het gezicht van de zijkant bekeken was precies dat van een ex-collega van ons Aangezien ze ook "danseres" was in haar vrije tijd zou het niet vreemd zijn moest zijn hier zo "plots" eens opduiken
Comment