Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fashion @ Hangar29 Antwerp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fashion @ Hangar29 Antwerp

    Afgelopen zaterdag hielden de studenten aan de modeacademie van de modenatie Antwerpen hun modeshow waarin prachtige staaltjes van haute couture te zien waren. De belichting was perfect zodat ik zelfs op ISO 100 tot 200 zonder flits kon werken.






    Greetz, RonnyE
    Last edited by RonnyE; 19 juni 2006, 23:03.

  • #2
    Re: Fashion @ Hangar29 Antwerp

    3 is prachtig zeg
    1 staat er een beetje als een zoutzak bij, niet lullig bedoelt maar zo komt het een beetje over. bij 2 had ik aan de rechterkant die lichtere vlekjes weggecloned zodat het 1 geheel wordt
    ook die letters erdoorheen vind ik jammer maar snap wel dat je het doet. Gr djai
    http://www.djai.nl
    Konica Minolta Dynax 5D
    KM 35-70mm lens
    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

    Comment


    • #3
      Re: Fashion @ Hangar29 Antwerp

      No3 is prachtig. Die andere vind ik qua pose niet zo.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Fashion @ Hangar29 Antwerp

        Oorspronkelijk geplaatst door djaitje
        3 is prachtig zeg
        1 staat er een beetje als een zoutzak bij, niet lullig bedoelt maar zo komt het een beetje over. bij 2 had ik aan de rechterkant die lichtere vlekjes weggecloned zodat het 1 geheel wordt
        ook die letters erdoorheen vind ik jammer maar snap wel dat je het doet. Gr djai
        Je bedoelde waarschijnlijk de vlekjes aan de linkerkant bij foto 2 , heb deze nu aangepast.

        Greetz, RonnyE

        Comment


        • #5
          Re: Fashion @ Hangar29 Antwerp

          ja ik zie ze nu niet meer mooi gedaan!
          Thanx

          Gr djai
          http://www.djai.nl
          Konica Minolta Dynax 5D
          KM 35-70mm lens
          Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

          Comment


          • #6
            Re: Fashion @ Hangar29 Antwerp

            NICE! Al zou ik bij nr. 1 de tweede persoon wegshoppen, maar voor de rest heel goed!

            Comment


            • #7
              Re: Fashion @ Hangar29 Antwerp

              @ Djamila, wegschoppen zeker mja had er misschien rekening mee kunnen houden bij de opname. Ik zal ook nog 3 dames posten voor de geinteresseerden

              Ook interessant was de plotse verschijning van een halfnaakt model (voorraan kleding achteraan nothing ) de show was af!

              Greetz,

              RonnyE (die zich nu over de portfolio buigt voor mijn examens persfotografie)

              Comment

              Working...
              X