Ik heb het maar bij Architectuur geplaatst, het is ook een event maar het gebouw speelt een veel te grote rol voor mij.
Leuven in scene, is een 3daags evenement in, je raadt het nooit, Leuven.
Gisteren was de openingsavond, de franse artiest Chromolithe kleurde het stadhuis in met enkele toch wel zeer vrolijke kleuren. Dit gaf een op z'n minst overweldigend effect.
Enkele sfeerbeeldjes:
Massa's volk op de oude markt, wachtend op wat de duisternis brengen zal.
Van op wat afstand.
Het eindbeeld.
klikbaar voor groter formaat.
.Hier is een album te vinden met nog enkele foto's. En grotere formaten ook uiteraard.
Ik snap nog steeds niet waarom een afbeelding niet groter mag zijn dan 200kB, door dat ze extern gehost worden draagt dit toch niet bij tot de trafiek van de bd.com server? Nuja, de foto's die ik wou plaatsen hebben een grootte van ongeveer 250k, en ze waren al geupload.
Leuven in scene, is een 3daags evenement in, je raadt het nooit, Leuven.
Gisteren was de openingsavond, de franse artiest Chromolithe kleurde het stadhuis in met enkele toch wel zeer vrolijke kleuren. Dit gaf een op z'n minst overweldigend effect.
Enkele sfeerbeeldjes:
Massa's volk op de oude markt, wachtend op wat de duisternis brengen zal.
Van op wat afstand.
Het eindbeeld.
klikbaar voor groter formaat.
.Hier is een album te vinden met nog enkele foto's. En grotere formaten ook uiteraard.
Ik snap nog steeds niet waarom een afbeelding niet groter mag zijn dan 200kB, door dat ze extern gehost worden draagt dit toch niet bij tot de trafiek van de bd.com server? Nuja, de foto's die ik wou plaatsen hebben een grootte van ongeveer 250k, en ze waren al geupload.
Comment