Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuven in scene.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leuven in scene.

Ik heb het maar bij Architectuur geplaatst, het is ook een event maar het gebouw speelt een veel te grote rol voor mij.
    Leuven in scene, is een 3daags evenement in, je raadt het nooit, Leuven.

Gisteren was de openingsavond, de franse artiest Chromolithe kleurde het stadhuis in met enkele toch wel zeer vrolijke kleuren. Dit gaf een op z'n minst overweldigend effect.

Enkele sfeerbeeldjes:

Massa's volk op de oude markt, wachtend op wat de duisternis brengen zal.

Van op wat afstand.

Het eindbeeld.

klikbaar voor groter formaat.
    .Hier is een album te vinden met nog enkele foto's. En grotere formaten ook uiteraard.

Ik snap nog steeds niet waarom een afbeelding niet groter mag zijn dan 200kB, door dat ze extern gehost worden draagt dit toch niet bij tot de trafiek van de bd.com server? Nuja, de foto's die ik wou plaatsen hebben een grootte van ongeveer 250k, en ze waren al geupload.

Re: Leuven in scene.

Mooie effecten.
    Ik was er een paar dagen eerder, en het spektakel waren ze toen aan het afstellen.
    ‘k heb er een klein stukje van gezien.
    Trouwens, Leuven is een leuke stad om eens rond te snuffelen.

Grt,
    Hexagon.
    Grt,
    Hexagon

Comment

Re: Leuven in scene.

Oorspronkelijk geplaatst door tupid

Ik snap nog steeds niet waarom een afbeelding niet groter mag zijn dan 200kB, door dat ze extern gehost worden draagt dit toch niet bij tot de trafiek van de bd.com server? Nuja, de foto's die ik wou plaatsen hebben een grootte van ongeveer 250k, en ze waren al geupload.
      Omdat voor bijvoorbeeld mensen die nog een 56k lijntje hebben, of anderen die tijdelijk op smalband zitten de laadtijden veel te hoog zouden oplopen en aangezien je ergens de grens moet trekken, is deze op 200kb getrokken .

Foto 3 spreekt mij het meest aan, andere 2 nogal standaard composities. Ik zou ze zeker eens corrigeren met bijvoorbeeld PTlens, want er is hier wel heel veel vervorming aanwezig

Comment

Working...
      X