Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Re: Canon EOS 350D + 28-135 IS USM + 70-300 IS USM
Er zijn geïnteresseerden voor de 28-135 IS USM, de 70-300 IS USM & de grip + extra accu.
Als ik iemand vind die de Canon EOS 350D appart wil kopen zou ik het materiaal toch afzonderlijk kunnen verkopen...
Even afwachten...
Ik hoop dat de kopers eerlijk materiaal gekocht hebben, iets wat van de verkoper niet gezegd kan worden!!
Na telefonische toezegging gisterenmiddag van de 28-135 IS, en afgesproken voor vanavond (inclusief het toezenden van zijn bevestiging per mail en coördinaten), besluit hij dan toch maar aan iemand anders te verkopen... héél oprecht hoor!! Doe dan ook geen toezegging hé!!!!
Oorspronkelijk geplaatst door breugie
Ik hoop dat de kopers eerlijk materiaal gekocht hebben, iets wat van de verkoper niet gezegd kan worden!!
Na telefonische toezegging gisterenmiddag van de 28-135 IS, en afgesproken voor vanavond (inclusief het toezenden van zijn bevestiging per mail en coördinaten), besluit hij dan toch maar aan iemand anders te verkopen... héél oprecht hoor!! Doe dan ook geen toezegging hé!!!!
Oorspronkelijk geplaatst door jorick
Zucht! Dat heet de wet van vraag & aanbod hé...
Even toelichten:
De wet van vraag en aanbod stelt dat een verkoper (aanbod) genoeg goederen moet hebben om de klant (vraag) deze goederen te kunnen aanbieden en heeft dus niks te maken met afspraken maken en niet nakomen.
Is inderdaad off topic maar wou dat wel even toelichten
Oorspronkelijk geplaatst door UltraSonic
Even toelichten:
De wet van vraag en aanbod stelt dat een verkoper (aanbod) genoeg goederen moet hebben om de klant (vraag) deze goederen te kunnen aanbieden en heeft dus niks te maken met afspraken maken en niet nakomen.
Is inderdaad off topic maar wou dat wel even toelichten
Wanneer het aanbod één is (één objectief) en de vraag twee (twee personen) waarvan de één meer bied dan de andere, dan is dat wél vraag en aanbod... Nuja, is idd off topic...
Wanneer het aanbod één is (één objectief) en de vraag twee (twee personen) waarvan de één meer bied dan de andere, dan is dat wél vraag en aanbod... Nuja, is idd off topic...
Greeets!
Dan moet je niet om 12u s'middags naar mij bellen om te zeggen dat je mijn bod aanvaard om dan om 22u s'avonds te zeggen dat je hem aan iemand anders verkoopt... dat is pas lullig en zeker onfair !!!
Greeets!
Wanneer het aanbod één is sluit je de verkoop wanneer je een overeenkomst hebt en heeft de vraag eigenlijk ook geen bedoening meer. U hebt dus na een overeenkomst op de verkoop van één produkt een tweede koper aangewezen, nogmaals, dat heeft niks met vraag en aanbod te maken, wel met het niet nakomen van mondelinge afspraken op de desbetreffende verkoop.
Als u een verkoop wou organiseren voor de hoogste bieder zou u een verkoop per opbod moeten doen en deze laten open staan tot u de gewenste prijs hebt bereikt. Dit was geen verkoop voor de hoogste bieder maar een gewone verkoop die dus zou gesloten moeten worden na een overeenkomst.
Comment