Gisteren en vandaag was Belle Perez de "Queen of Antwerp". Er was een geweldige sfeer. Alle foto's zonder bewerking.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Belle Perez laat Sportpaleis swingen
Collapse
X
-
Belle Perez laat Sportpaleis swingen
Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.beLabels: Geen
-
-
Re: Belle Perez laat Sportpaleis swingen
Tweede vind ik de beste, ze mochten van mij wel ietsje contrastrijker. Wat mij opvalt is dat al de drie foto's in landschapstand gemaakt zijn, waarom niet in portretstand? Ik bedoel dan niet de camerasoftware, maar wel cadrage
De compo's lijken een beetje ongelukkig. Kbedoel, als ik ze zo had genomen, had ik ze een stuk closer gemaakt. Had ik ze in portretstand genomen had ik ze een stuk ruimer gelaten.
-
-
Re: Belle Perez laat Sportpaleis swingen
Ik ken niet veel van PS, maar bij deze een poging. Kan dit meer bekoren?
De foto's zijn genomen van in de neutrale zone voor het podium (die vrij groot was wegens het vele vuurwerk). De foto's zijn niet stiekem genomen en geef ik door aan het management.
Exifs: foto 1: 73 mm, f 2.8, 1/200s, ISO 500; foto 2: 140 mm, idem de rest; foto 3: 200 mm, f 2.8, 1/160s, ISO 400Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
Comment
-
-
Comment