Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communie probeersels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• communie probeersels

ook ik ontsnap er niet aan, mijn eerste eerste communicant is in aantocht. Dus ik ook op zoek nar enkele passende prentjes.

Deze voormiddag ff aan't spelen geweest, nog niet 100% tevreden, maar zo kunnen jullie je mening toch al eens zeggen.

eerste poging :

doet me een beetje denken aan een doodsprentje
    Maar toch heeft het wel iets imho
    (btw latout wel een beetje afgekeken van iemand hier op het forum (naam ontgaat me nu))

tweede poging dan (met zachte dwang van de echtgenoot) :

Hier vind ik zelf de rechterbovenhoek wat 'leeg'.

enfin, nu eerst werken, deze week doen we nog wel eens verder.
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Re: communie probeersels

Idd, ik herken de layout van diabetic had net daar geantwoord en ik dacht net 'wow, twee mensen met net hetzelfde idee'

Ik vind de eerste heel mooi, zou volgens mij nog mooier zijn zonder het vestje? Iets 'speelser' dan, minder stijf (hoewel ik de outfit niet echt stijf vind, begrijp me niet verkeerd

groetjes
    Els

Comment

Re: communie probeersels

Als ik mag kiezen dan toch met voorsprong de tweede.

Een communie is toch een feest in de lente ? De eerste mist door de witte kledij en de gedesatureerde muur kleur en is imho te triest geworden. In het kaartje van diabetic zat nog blauw van het vestje en daar vond ik de desaturatie passend. Misschien toch beter de muur in kleur laten ?

In de tweede twijfel ik of ik je dochter in de zw/w versie niet beter met de rug naar rechts zou staan ? Maar ik vind het toch al een mooi kaartje.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Working...
      X