Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK motocross

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• WK motocross

Hey,

Gisteren voor de eerste keer met mijn D70 richting motocross gegaan.
    Na een tijdje oefenen heb ik een poging gedaan.

Vinden jullie dit ok? (ik ben nog maar een groentje hé )

dus ... of

Bedankt voor jullie mening

Groetjes Dahlgren

Re: WK motocross

welke sluitertijd heb je genomen (want er is geen EXIF meer in de foto) ?

mocht nog wa trager denk ik om nog meer blur te verkrijgen
    alé als 't tenminste de bedoeling was om een panning te maken hé ;-)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Sluitertijd: 1/400sec geloof ik

Was niet echt mijn bedoeling een "panning" (daarmee bedoelen jullie toch dat ik het object volg of meetrek hé??) te maken.

Dahlgren

Comment

Over panning gesproken.

Wie kan mij eens precies uitleggen hoe je best pant. Lukt mij niet zo aardig. Graag met sluitertijd (min of meer) wanneer druk je best af, continu focus of manueel ?? enz

Dank bij voorbaat
        Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
        ----------------------------------------------
        Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

'k heb al es 1 weekend motorcross gedaan (ook pannings geprobeerd toen in 2004)

sluitertijd op 1/100s - 1/125s

dan je onderwerp in parallelle baan volgen vòòr 't shot, afdrukken maar tijdens 't afdrukken mee blijven volgen

rest: http://www.fototime.com/inv/FA0C3CE33F550F8 (staan enkele pannings tussen)

succes
          Last edited by Dirtyharry71; 5 april 2006, 07:47.
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

het onderwerp mee volgen maar wanneer stel je dan scherp op het onderwerp?
            Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

Comment

ofwel tracken met AF-C (toestel zal lens zelf bijstellen en door de parallelle baan moet dat goed lukken)
              ofwel gewoon volgen met lens en pas op 't goeie moment afdrukken als je snelle lens hebt (AF-S, USM, ... afhankelijk van 't merk hé)
              (deze foto is zo gedaan)

Comment

Hu panning ??? Waar ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                  Hu panning ??? Waar ???
                  En waar blijft je goeie raad? Ik dacht dat elkaar helpen één van de leuke zaken was op dit forum, maar met dit soort commentaar wordt daar weinig merkbaar van. Ik kan bijna elke foto op dit forum met grond gelijk maken met commentaren als de jouwe, maar ik heb nog altijd niet de pretentie om dat ook daadwerkelijk te doen. En zolang ik enkel kan zeggen wat er "mis" is met een foto, maar niet hoe men het beter kan doen, zal je hier van mijn maar weinig commentaar zien...
                  Canon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )

Comment

Working...
                  X