Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ah dat zijn die geweldige ogen uit het donkere woud terug
Heel speciaal zijn ze bij nr 2 gemanipuleerd vergroot ?
nr 2 en 3 super, bij 1 is het een beetje raar dat de armen die de handdoek opspannen er niet opstaan vind ik.
Ah dat zijn die geweldige ogen uit het donkere woud terug
Heel speciaal zijn ze bij nr 2 gemanipuleerd vergroot ?
nr 2 en 3 super, bij 1 is het een beetje raar dat de armen die de handdoek opspannen er niet opstaan vind ik.
niks manipulatie foto's zijn zo genomen recht uit de camera afgezien van zw wit omzetting. en op die eerste is het een sjaal ... ik heb hem zo uitgesneden omdat ik anders vond dat je te ver afstond van onderwerp en contact verloren ging
overstap naar canoncamp?
gelijk dat je je model en je talent daarmee moet herwinnen
ik kan alleen 'miljaar' zeggen tegen je foto's.
bijna onaards mooi!
mm
Zowel foto's als model en vooral die "sprekende ogen" komen hier wel echt tot hun recht. (En ik geloof niet dat dit hier iets met "al dan niet Canon" of eender ander merk te maken heeft. Deze fotgraaf maakt met dit model m.i. altijd fraaie foto's, ongeacht het toestel dat je in zijn handen"duwt".)
Jan Akkermans (BD1097BE) Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Zowel foto's als model en vooral die "sprekende ogen" komen hier wel echt tot hun recht. (En ik geloof niet dat dit hier iets met "al dan niet Canon" of eender ander merk te maken heeft. Deze fotgraaf maakt met dit model m.i. altijd fraaie foto's, ongeacht het toestel dat je in zijn handen"duwt".)
Comment