Greetz, RonnyE
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In prison ...
Collapse
X
-
-
Re: In prison ...
Oorspronkelijk geplaatst door lut3 herkenbare plaatjes.
Die vrouw zat wel niet op dat 'waterbed' toen ik er langs kwam.Met haar gele gummy botten was ze wat aan het ploeteren toen ik haar vroeg op het bed te gaan zitten. Toen heb ik mijn statief opgesteld en een reeks foto's gemaakt terwijl ze haar verhaal deed. En ik heb nog een persoonlijke rondleiding van haar gekregen door een deel van het gebouw. Ze gaat er nog één of andere film draaien als ik goed gehoord heb.
Is wel een zeer interessante locatie
Greetz, RonnyE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
Is wel een zeer interessante locatie
Greetz, RonnyE
Mooi gedaan
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Helemaal goed Ronny, stuk voor stuk!!
Comment
-
-
vooral de laatste erg goed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajuinJe weet wat je moet doen om een rondleiding in al die prisons te krijgen he
Mooi gedaanIk heb ook al een rondleiding in de nieuwe gevangenis gekregen. Die is echt sjiek in vergelijking met deze. Mooie kleuren, fris interieur daar wil ik wel eens een dagske opgesloten worden
Greetz, RonnyE
Comment
-
Lekker creatieve fotografie! Tweede heeft het voor mij!
Comment
-
-
Heb gelukkig nog nooit in een prison geweest. Maar deze mooie foto's doen me heel sterk terugdenken aan heel vervlogen tijden. Van de begin tijd van mijn legercariëre. Deze cel in het prison gelijkt heel sterk aan de gelijkaardige omstandigheden dat wij gelogeerd waren, dezelfde dekens, dezelfde ijzeren stapelbedden en de zelfde vuile muren. Deze foto's roepen bij mij heel wat herrinneringen op.
Maar het zijn wel heel sfeervolle foto's die sterk de sfeer van zo'n cel weergeven.Spookys Fotoweb
BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300
Comment
-
Waw,
Wel 3 'speciallekes' hoorGroetjes,
FilMar, Beeldbrouwer ;-)
* Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *
Comment
Comment