Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

    Scheelt duidelijk in prijs, is dit aan te raden? Of is het verschil qua prestatie totaal minderwaardig aan de echte Canon BP-511?

    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

    Heb er zo'n 2 in m'n batterygrip van bij SDcard, zijn performanter én goedkoper dan de originele
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

      bij accuinternational 6€ voor een zulke batterij met 1500mah
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

        Heb er ook een batterij gekocht voor Canon en voldeed 100%.
        Rudi
        Fuji XT-4 en wat glas
        Web: Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

          Aha, ziet er interessant uit, heb een BG-E1 besteld, maar nog geen extra batterij. Zou er wel 2 durven vragen voor mijn verjaardag

          @ Hellcat: heeft accuinternational een website?
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

          Comment


          • #6
            Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

            Comment


            • #7
              Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

              Ben ook wel geinteresseerd in die accu, vind op die website echter enkel 1250Mah terug, dus niet 1500Mah.

              Blijkbaar verzendkosten naar Belgie 12,50 €, dus als je in groep wil bestellen wil ik graag eentje afnemen. Misschien heeft nog iemand interesse...
              :::: Canon :::: 1D MkII N
              :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
              :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

              Comment


              • #8
                Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                Ik heb voor elk van de 2 absoluut volop interesse, €23 is nog niks vergeleken met de originele minstens €85 ofzo, of voor de goedkoopste alternatieven die ik in de winkel kan vinden hier: € 40 voor Hahnel ofzo (wel 2 jaar garantie daarop)

                Als er iemand een bestelling plaatst (hoe sneller hoe liever ) wil ik er als het van www.akkuinternational.de is graag 2 of 3 bestellen en anders 1
                Ik wou er eerst zelf al aan beginnen, maar ken eigenlijk niet genoeg duits om te begrijpen hoe dat moet met betaling, heb ook geen visa enzo...

                Heeft er iemand eigenlijk echt zelf die batterijen van €6.99, werken die echt zoals het zou moeten?
                Er staat wel:
                Passend für:

                CANON:
                EOS 300D
                EOS-D30

                En niet de 10D, maar dat lijkt mij toch wel vreemd, maar zal wel niet kloppen zeker? 't is toch de bp-511 tenslotte.

                Groeten,
                Koen
                Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                Comment


                • #9
                  Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zuiderbuur
                  Ben ook wel geinteresseerd in die accu, vind op die website echter enkel 1250Mah terug, dus niet 1500Mah.

                  Blijkbaar verzendkosten naar Belgie 12,50 €, dus als je in groep wil bestellen wil ik graag eentje afnemen. Misschien heeft nog iemand interesse...
                  Ja dat is hier al aan bod gekomen. Op hun website staat 1250, maar eens je ze hebt staat op de batterij 1500mah naar het schijnt.
                  Zelf heb ik ze daar niet gekocht, bij mij zaten ze bij mijn grip (wel ook van ditzelfde soort=1500mah, niet canon,...), maar andere mensen hier op het forum hebben het wel gedaan.
                  En indien zo niet dan blijft die 1250 toch hoger dan de BP-511 van canon(1100mah)
                  [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                  Comment


                  • #10
                    Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                    Ja dat is hier al aan bod gekomen. Op hun website staat 1250, maar eens je ze hebt staat op de batterij 1500mah naar het schijnt.
                    Zelf heb ik ze daar niet gekocht, bij mij zaten ze bij mijn grip (wel ook van ditzelfde soort=1500mah, niet canon,...), maar andere mensen hier op het forum hebben het wel gedaan.
                    En indien zo niet dan blijft die 1250 toch hoger dan de BP-511 van canon(1100mah)

                    Inderdaad, heb er 2 weken geleden nog 3 ontvangen van 1500 Ma

                    Comment


                    • #11
                      Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                      Indien er een groepsbestelling komt bij Akkuinternational.de wil ik er ook wel 2 voor mijn 300D.
                      Zijn deze batterijen te laden in de originele CANON lader?
                      Canon EOS 300D - EF-S 18-55mm - Tamron 28-75mm f:2.8 - EF 80-200mm f:2.8 L - Sigma EF-500 Super - SanDisk CF Ultra II 512MB

                      Comment


                      • #12
                        Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                        Oorspronkelijk geplaatst door ChiChiWaWa
                        Indien er een groepsbestelling komt bij Akkuinternational.de wil ik er ook wel 2 voor mijn 300D.
                        Zijn deze batterijen te laden in de originele CANON lader?
                        Ik ben ook geïnteresseerd bij een groepsbestelling, dan zou ik 2 voor mijn D70 bestellen.
                        Gallery: http://www.fotogallerij.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                          Hoi,

                          Ben ook geinteresseerd in een groepsbestelling.
                          Om een of andere reden moet ik bij mijn bank nog extra kosten betalen om naar het buitenland over te schrijven, bij veel andere banken is dat niet, en ik heb nochthans alle bankcodes etc.
                          En cash opsturen is ook niet alles dus daarom heb ik wel interessen in een groepsaankoop.

                          Groetjes,

                          Loes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                            Beste mensen, ik wil gerust een groepsbestelling doen, de vraag is dan wel, hoe geraken de verschillende pakketten van bij mij naar jullie? Met de post? Wie staat in voor de verzendingskosten daarvan? En hoe ben ik zeker dat iemand die hier zijn naam opgeeft wel degelijk bereid zal zijn ze over te kopen van mij?
                            Vraag het gewoon omdat ik het ooit ben tegengekomen, kon er niet mee lachen...
                            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                            Focaldesign

                            Comment


                            • #15
                              Re: Peva Li-ion batterij vervangt Canon BP-511

                              Oorspronkelijk geplaatst door Faan
                              Beste mensen, ik wil gerust een groepsbestelling doen, de vraag is dan wel, hoe geraken de verschillende pakketten van bij mij naar jullie? Met de post? Wie staat in voor de verzendingskosten daarvan? En hoe ben ik zeker dat iemand die hier zijn naam opgeeft wel degelijk bereid zal zijn ze over te kopen van mij?
                              Vraag het gewoon omdat ik het ooit ben tegengekomen, kon er niet mee lachen...

                              Het beste is altijd om met de Canon body en de lader te controleren of de batterijen ook werken. Of u dient in ieder geval de prijs van de vervanglader in te calculeren en die meteen in de groep te bestellen.

                              Want Ome Canon is zeer vindingrijk om er voor te zorgen dat de akku's niet werken in de body. Dan dient u ze in de batterijgrip te stoppen en dan is het probleem verdwenen. Dat begint dan bij enkelen de volgende seccie op het moment dat ze de akku willen laden en dat met de Canon lader niet wil lukken.

                              Ik heb al genoeg keren de akku kunnen omruilen of aan de klanten een vervanglader kunnen nazenden.

                              En hen ook al bij velen klanten de perfect werkende akku's die ze hadden gekocht voor een 10D of een 300D en die zijn overgestapt naar een Canon 20D, deze akku's weer mogen omruilen omdat de 20D's toestel ze niet aanvaarden of ze niet wilde opladen.

                              Daarom controleren we nu de laders van de 20D's en vervangen het onderdeeltje dat voor dit ongerief zorgt.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X