als je er de quoteringen van de laatste 3 maand op nagaat, zijn er volgens mij nog velen die denken, dat als je een 1 geeft, dit gelijk is aan de 'beste, de eerste, de betere, ...'. Ben ik zo naief om dit te geloven, of zijn het mensen die bewust het gemiddelde van mooie foto's willen saboteren om hun eigen foto een betere plaats te geven ?
Zie nu de november maand, alweer eentjes bij de eerste zeven foto's ???
Kunnen diegenen, die een eentje hebben gegeven, zich bekend maken en toelichten waarom ze die foto's zo slecht vinden, dat ze maar een 1 geven ?
Ik weet het, dit topic is al meermaals aan bod gekomen, maar het moest me even van het hart, vind dit echt geen fairplay meer !!! en neen dit is GEEN uitspraak van ontgoocheling, noch een uiting de volgorde van de uitslag de betwisten (mochten sommige 'eentjesgevers' dit denken) !!!
Graag feedback.
Stampers
Zie nu de november maand, alweer eentjes bij de eerste zeven foto's ???
Kunnen diegenen, die een eentje hebben gegeven, zich bekend maken en toelichten waarom ze die foto's zo slecht vinden, dat ze maar een 1 geven ?
Ik weet het, dit topic is al meermaals aan bod gekomen, maar het moest me even van het hart, vind dit echt geen fairplay meer !!! en neen dit is GEEN uitspraak van ontgoocheling, noch een uiting de volgorde van de uitslag de betwisten (mochten sommige 'eentjesgevers' dit denken) !!!
Graag feedback.
Stampers
Comment