Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: [diashow] Knotwilg

Standaard [diashow] Knotwilg

Deze edit is gebeurd om het ebstand weer on-line te brengen. Bedankt PictureParking
    Beste BD'ers
    Een week geleden toonde ik mijn eerste diashow: Their name... . Beetje 'reclame' voor de 'eigen winkel' mag toch?
    Dit werkstukje houdt rekening met de daar gemaakte opmerkingen. Marco, Kariboe en Jo bedank ik alleszins voor hun tips en suggesties. Door op de foto te klikken kun je het exe-file downloaden (opslaan of onmiddellijk openen). Het is ongeveer 15 MB groot. Maar zeker niet vergeten ... geluid aan.

Ik moet ook BenjamindvdZ PictureParking bedanken voor het ter beschikking stellen van de webruimte zodat de diashow vlot kan gedownload worden
    En dankzij Gerda weet ik nu ook hoe ik hier een link kan leggen vertrekkende van een figuur of tekst.
    Laatst gewijzigd door eldee; 14 november 2004 om 19:38

Standaard

Zag terug dat er een dia voorstelling was van jou hand.
    Na Their name te hebben gezien zat ik te popelen om deze voorstelling te mogen aanschouwen.

Het is waar een eerherstel van onze vertrouwde knotwilg in de nog weinige mooie landschappen dat we bezitten.

De beelden zijn prachtig zelfs kunstzinnig en diep van kleur.

De voorstelling met de rustige muziek doet je dromen en zet je aan om de natuur in te trekken.

Ooit was Guido Gezelle de man die zijn volk leerde schrijven. Jij wordt de man die ons terug leert zien.

Kortom rachtig werk.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Standaard

Heel mooi, alleen zou ik een sierlijker lettertype kiezen.

Standaard

zoals ik al zei in de email ludo2, prachtige diashows.

Standaard

Lekker genoten. Thx!

Standaard

Het duurt een beetje voor alles gedownload is, maar het loont echt wel de moeite. Prachtige en serene diashow Ludo2. Al uw punten

BTW met welk programma werd deze diashow gemaakt als ik vragen mag?
    Groetjes DD
    Fronstages

Standaard

De foto hierboven is knap al hangt de kerk wel een beetje naar links over ...

Standaard

Ludo,
    Prachtige diashow, mooie foto's, proficiat.

Frans
    Sony DSC F828

Standaard

Ludo2,

Je bent een gevoelig mens...de manier waarop je deze diashow brengt, rond een bepaald thema, hier een gedicht, is ronduit schitterend!
    Mooie sfeerbeelden afgewisseld met nu en dan een dichtbijopname, maken het een prachtig geheel.
    Leuk zo voor het slapen gaan...
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Standaard

Proficiat dit heb je prachtig gedaan.

Digiron

Standaard

1 woord: PRACHTIG
    Groetjes,
    jonas
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Standaard

Bedankt aan iedereen voor de reacties. Het is alleszins aangenaam om te lezen dat jullie er beetje hebben van 'genoten'.

@Nathalia nl ... je suggestie zal ik onthouden voor een derde werkje
    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

eLDee's webstek

Soortgelijke discussies

1. oude knotwilg
    Door enkelinius in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 4 maart 2004, 17:01

Regels voor berichten