Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>> Een kort overzicht + Happy shooting!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

    Om U een hoop parkeer problemen te besparen is volgende tip misschien wel nuttig voor enkele.
    Parkeer uw wagen volledig gratis op de parking van Carrefour of aan de sportvelden aan de overzijde van de Carrefour

    Komende vanuit de richting Gent - Brussel - Hasselt of Eindhoven, via de E19 richting Antwerpen - Breda volgt men afrit 5, N1 Merksem - Schoten; aan de Bredabaan rechts tot aan het kruispunt van de super GB Schoten en GB Quick. Komende vanuit de richting Breda, via E19 richting Antwerpen, 1ste afrit N1 Merksem; Aan de Kapelsesteenweg rechts tot aan de verkeerslichten, rechts aanhouden ( Bredabaan ) tot aan het kruispunt van super GB en GB Quick,. Voor de gebruikers van de gps Hoek bredabaan -Hortsebaan - fortsesteenweg.

    Neem daar tram 3 en stap af aan de halte Astridplein .Deze rit kost U 1 euro enkele reis ,'s avonds nogmaals 1 euro en uw wagen staat de ganse dag geparkeer voor amper 2 euro .de rit is ongeveer 15 minuten.

    Er rijden 5 trams per uur en op zondagavond kan u nog steeds rekenen op 3 ritten per uur.


    Wie uit richting Gent komt kan zijn wagen gratis parkeren in zwijndrecht en daar tram 3 nemen en stap eveneens uit aan de halte Astridplein.

    gemakkelijker kan haast niet
    Last edited by Henri; 31 augustus 2004, 11:51.
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #92
      Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

      Oorspronkelijk geplaatst door avatar
      Om U een hoop parkeer problemen te besparen is volgende tip misschien wel nuttig voor enkele.

      Parkeer uw wagen volledig gratis aan de carrefour in Schoten (Merksem ).
      Daar neemt u voor 1 euro de tram 3 tot aan het centraal station.er rijden 5 trams in een uur naar Antwerpen.Ongeveer 15 minuten rijden .
      Voor wie niet weet welke halte hij moet nemen het is de halte Astrid plein.

      Wie uit de richting nederland (Breda ) komt kan best afrit Merksem nemen en beneden moet U naar rechts en dan ongeveer 500 meter verder parkeer je de wagen .

      Komt u richting Bergen Op zoom neem dan in Ekeren niet richting Antwerpen maar richting Breda en neem dan de eerste afslag Merksem. dan beneden rechts en 500 meter verder parkeren .

      Wie uit richting Gent komt kan zijn wagen gratis parkeren in zwijndrecht en daar tram 3 nemen .

      gemakkelijker kan haast niet
      Bedankt Avatar Dit is een heel goede tip, maar kun je ook even zeggen aan welke straat die winkel ligt zodat wij dit kunnen ingeven in de GPS , kwestie van niet verkeerd te rijden.
      En nog een vraagje : rijden er zondag avond ook nog 5 trams per uur terug
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #93
        Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

        Als newbie in de digitale fotografiewereld zou ik eveneens graag meegaan op shooting day. Ik stel mij toch eerst de vraag of ik daar al iets kan gaan doen.
        Ik beschik sinds bijna 2 weken over een 10D en heb amper de handleiding gelezen. Dat is niet het grootste probleem.
        Momenteel beschik ik enkel over een 28-135 IS USM lens en ik vraag me af of ik hiermee iets kan gaan doen in de ZOO.

        Om dit forum niet te veel te belasten mag je me ook antwoorden via PM of via mail (hesy@telenet.be).

        In ieder geval antwoord ik definitief voor 04 september.

        Misschien tot dan.

        hesy.be
        BD0319BE

        Comment


        • #94
          Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

          Je valt helemaal niemand lastig, enne newbie of pro maakt natuurlijk niet uit. En ik denk (weet wel zeker), dat je vast wel iemands telelens mag proberen om te kijken of dat wat voor je is. Er zijn genoeg 10d gebruikers die je de fijne kneepjes van het toestel kunnen vertellen zodat dit ook nog een leerrijke dag voor je zal zijn !

          135 mm is op een DSLR toch al een flinke zoom, dus in veel gevallen zal dit niet tekort zijn.
          Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

          Comment


          • #95
            Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

            @Hesy
            Afwezigen hebben ongelijk en het is de fotoraaf die de foto maakt, de kamera is slechts een hulpmiddel!!!

            Tip van Avatar = prima!
            Betreft de mensen die van het Noorden komen idd afrit Merksem nemen, beneden rechts afslaan > aan de lichten rechts aanhouden en na 500m is de terminus tram 3.
            Hier plaats genoeg voor P wagen.
            De juiste coordinaten voor gps hoek Bredabaan en Horstebaan.

            Comment


            • #96
              Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

              Oorspronkelijk geplaatst door vicky
              Bedankt Avatar Dit is een heel goede tip, maar kun je ook even zeggen aan welke straat die winkel ligt zodat wij dit kunnen ingeven in de GPS , kwestie van niet verkeerd te rijden.
              En nog een vraagje : rijden er zondag avond ook nog 5 trams per uur terug

              heb bericht wat aangepast met de gevraagde info.

              Indien nog vragen doe maar.
              Last edited by Henri; 31 augustus 2004, 11:54.
              Groetjes
              http://www.vehe.be

              Comment


              • #97
                Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                Bon, TB, ik heb je net een meeltje gestuurd, maar nog even ter bevestiging via het forum... Ik kom af !

                En voor te smikkelen neem ik menu C.
                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

                Comment


                • #98
                  Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                  En het wil niet lukken de laatste tijd. Wegens ff mijn haagschaar in mijn knie te hebben geprobeerd mag ik de rest van wat nog heel is niet meer gebruiken tot 14/09
                  Allemaal veel plezier en dat zal zonder mij ook wel lukken

                  Comment


                  • #99
                    Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                    ik kom ook, maar ik ga niet mee eten.
                    freyake

                    Comment


                    • Even mijn inschrijving bevestigen: ik kom alleen en ik eet 's avonds mee (menu C).

                      seppuku.

                      Comment


                      • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                        Oorspronkelijk geplaatst door mila
                        En het wil niet lukken de laatste tijd. Wegens ff mijn haagschaar in mijn knie te hebben geprobeerd mag ik de rest van wat nog heel is niet meer gebruiken tot 14/09
                        Allemaal veel plezier en dat zal zonder mij ook wel lukken
                        dat ziet er niet zo goed uit Mila. En is de haagschaar nog heel
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                          bedankt Vejito, freyake en Seppuku lijst is bijgewerkt en jullie zullen gevoederd worden als dat is gevraagd
                          Groetjes Vicky

                          Comment


                          • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                            Sorry, maar door omstandigheden moet ik mij verontschuldigen voor de SD... Wil mij - indien nog mogelijk - van de lijst schrappen a.u.b.
                            Wens jullie veel succes, mooi weer en schitterende foto's (waar ik natuurlijk naar uitkijk!)...

                            Met vriendelijke groet,
                            Kariboe
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                            Comment


                            • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                              Sorry, maar door omstandigheden moet ik mij verontschuldigen voor de SD... Wil mij - indien nog mogelijk - van de lijst schrappen a.u.b.
                              Wens jullie veel succes, mooi weer en schitterende foto's (waar ik natuurlijk naar uitkijk!)...

                              Met vriendelijke groet,
                              Kariboe

                              Spijtig Kariboe dat je niet kan komen 'k had je graag eens persoonlijk leren kennen. Het zal dan maar voor een volgende keer zijn
                              Groetjes Vicky

                              Comment


                              • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + e

                                Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                                Spijtig Kariboe dat je niet kan komen 'k had je graag eens persoonlijk leren kennen. Het zal dan maar voor een volgende keer zijn
                                Ook met spijt in het hart, maar inderdaad, "wat niet is kan nog komen"...

                                Greetz, Kariboe
                                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                                Comment

                                Working...
                                X