Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rups Koninginnenpage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rups Koninginnenpage

    ik heb er al een 3 tal op mijn venkel gevonden , ik tracht ze nu een veilige kans te geven naar de vrijheid en zich later voort te planten door ze in een box te houden en te voorzien van verse venkel ,uit voorzorg dat de vogeltjes ze opeten , de 3 zijn van verschillende leeftijden en 1 ervan heeft zich nu al verpopt ,ik vermoed dat de 2de snel zal volgen want hij heeft zich al goed dik gevreten ,de kleinste zal ik waarschijnlijk moeten laten overwinteren want die is nog klein. Hier in W-Vl komt de koninginnenpage zelden voor en miss draag ik hier bij aan een boost voor volgende jaren ,ook mede door de verandering van het klimaat ,waardoor het ook in onze streek wat warmer word en hij zich hier beter kan nestelen ,hopelijk kan ik nog een mooie foto maken voor de vlinder de vrijheid kiest

    grote versie 2048pix
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Rups Koninginnenpage

    Mooi standpunt!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: Rups Koninginnenpage

      Mooie kleurencombinatie
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: Rups Koninginnenpage

        Wat een belevenis in je tuin zeg!
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Rups Koninginnenpage

          Veel pages dit jaar, mooi!

          Comment


          • #6
            Re: Rups Koninginnenpage

            Mooi vastgelegd hoe deze aan het knabbelen was aan dit takje!

            Comment


            • #7
              Re: Rups Koninginnenpage

              Bijzonder mooie kleuren en goed gelukte pose. Knap. Helderheid staat misschien iets te hoog. Vooral aan de rechterzijde valt dit op.
              Last edited by chrisvdv; 11 augustus 2022, 08:36.

              Comment

              Working...
              X