Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11 11 (part 2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 11 11 (part 2)

    ik twijfel wat tussen de gecropte versie die iets meer nadruk legt op de kruisjes, of de uitgezoomde versie waarbij de boom een omlijsting van het geheel geeft.
    wat denken jullie?







    alvast bedankt voor het kijken, alle reacties welkom!
    Last edited by stevwout; 12 november 2019, 14:49.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: 11 11 (part 2)

    2de compo +++

    in 1ste staat de boom naar mijn mening in de weg / trekt te veel aandacht.

    Comment


    • #3
      Re: 11 11 (part 2)

      ik volg - ook al omdat de boom niet echt scherp is in no1
      voor mij ook n0 2 dus
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: 11 11 (part 2)

        persoonlijk vind ik dat die boom te veel aandacht trekt in beide beelden. Indien het beeld gemaakt is met 11.11 in het achterhoofd, dan dient de sereniteit van de stenen eigenlijk als enig onderwerp op de voorgrond te staan ?
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: 11 11 (part 2)

          dan dient de sereniteit van de stenen eigenlijk als enig onderwerp op de voorgrond te staan ?
          wel dan moet je het eerts gepostene bekijken met het thema tiltel 11 11

          dit is een redelijke overzichtsfoto

          Comment


          • #6
            Re: 11 11 (part 2)

            Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
            dan dient de sereniteit van de stenen eigenlijk als enig onderwerp op de voorgrond te staan ?
            wel dan moet je het eerts gepostene bekijken met het thema tiltel 11 11

            dit is een redelijke overzichtsfoto
            ja, je eerste inzending over dit thema had ik inderdaad ingedachte toen ik dit beeld zag : die kruisen van dichtbij met die kleurige vlaggen, man dat was schitterend (zoals ik toen ook schreef)
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: 11 11 (part 2)

              Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              Indien het beeld gemaakt is met 11.11 in het achterhoofd, dan dient de sereniteit van de stenen eigenlijk als enig onderwerp op de voorgrond te staan ?
              hey CMM, ik heb nog ca. 25 beelden met enkele de stenen liggen, das voor een volgende keer :-)
              ik vond vooral de afzoming van de boom rond het plaatje wel mooi, vandaar...

              thx voor de commentaren in ieder geval, duidelijke voorkeur voor de 2e dus (ook mijn favoriet achteraf bekeken)...
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

              Comment

              Working...
              X