Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3 zacht prijsje ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

Heb hetzelfde antwoord gekregen... Uiteraard ga ik daar niet op in.

Comment

Allee jongens, waar is jullie zin voor avontuur

Zo'n proff. uitleg niets aan't handje kan gewoon niet mis gaan,toch?

Alle gekheid op een dikke stok, tijdje geleden is op dit forum nog al eens melding gemaakt door een collega BD'r ,die mailde zelfs dat hij toch elke week naar Londen ging en dat hij zelf wel effe ging langsgaan

Weet niet hoe 't verhaaltje is afgelopen

Het wordt tijd dat ze bij kapaza eens gaan opletten, zijn altijd dezelfde oplichters die een ongelooflijk lage prijs ( stukken lager dan inkoopprijs winkel denk ik) vragen voor een "nieuw produkt" dat zelfs nog bijna niet leverbaar is

En elke keer is het na een paar uren verdwenen van de site

Op den duur durft niemand nog iets aanschaffen via 't web

Greetz
      Leo

Comment

"...Alle gekheid op een dikke stok, tijdje geleden is op dit forum nog al eens melding gemaakt door een collega BD'r ,die mailde zelfs dat hij toch elke week naar Londen ging en dat hij zelf wel effe ging langsgaan ..."

Dat was ik. Maar toen hoorde ik taal noch teken meer van deze man.
        Had denk ik geen verkoopsinteresse meer.
        Trouwens, de gebruikte naam in de mail tov de advertentie is ook verschillend.

Het bovenstaand verhaaltje in de mail van Twizter was identiek als dat van mij. Die man moet wel heel veel verschillende toestellen hebben die eigenlijk gloednieuw zijn en voor een prikje wegkunnen.

Ik was niet van plan om langs te gaan, alleen en met geld op zak.....
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Marcel Klaasen, Nederlandser kan het niet.
          Nou ja, Jan Klaasen is misschien nog net iets beter.
          Maar waarom correspondeert deze man in het Engels.
          Inderdaad een vreemde zaak dat het zo snel van de site af is.
          Erg dubieus moet ik zeggen.

Jan, uhh Marcel Klaasen kan beter een zaakie in Holland of Belgie beginnen waarin hij zijn zaken verkoopt. Waar je de spullen zo kan kopen.
          Midden in Utrecht, Amsterdam of Rotterdam of in Den Haag.
          Maar op deze manier geef ik hem maar 1 kans en dat is dat hij met een overschot aan D3's blijft zitten.

Comment

Ik heb identiek dezelfde mail ,met dezelfde naam en gegevens, gekregen toen ik reageerde op een verkoopszoekertje voor een Playstation 3!! Ook voor een belachelijk lage prijs!
            Ik was gewoon benieuwd naar de reaktie! En ja hoor, ze kwam...pffff.
            Op deze site stond ook een verwittiging om nie op zulke deals in te gaan.
            Denk datter weinig aan te doen is!

MVG.
            Wacht niet op het gunstige ogenblik...maak het!!

Finally...my own Nikon D50, 18-55 en Sigma 70-300.

Comment

Ik hoop dat iedereen het verstand heeft om daar niet in te trappen. Ik zou in elk geval niet alleen naar zo'n afspraak gaan met mijn zakken vol cash geld. En dat ze zich nu al hebben teruggetrokken, zegt genoeg. Liefst hebben ze niet teveel lastige vragen, want dan verdwijnen ze met de noorderzon en proberen ze het met iets anders.
              In het andere geval gaat het om gestolen goederen. Als de zaak dan uitkomt en het blijkt dat je een D3 hebt gekocht voor een belachelijke prijs, dan heb je het ook zitten. Er moet een redelijke prijs worden betaald, anders wordt je veroordeeld voor heling en de camera? Die wordt verbeurd verklaard.
              Mvg, Patrick
              http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Working...
              X