Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werking draadontspanner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werking draadontspanner

    Laatst kocht ik de draadontspanner uit onderstaand forum.
    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=133179

    Ik werkte er al een paar keer mee.
    Maar vandaag wilde ik hem weer eens gebruiken en nu werkt het niet zo als eerder.


    * Als ik hem aansluit kan ik er gewoon mee scherpstellen, maaar als ik 1 foto gemaakt heb kan ik geen 2e meer maken dan moet ik hem eerst ontkoppelen.

    * Als ik er een foto mee maak kan ik hem niet terugzien op de lcd dan moet ik hem ook weer ontkoppelen.

    Ik zal wel iets verkeerd doen maar weet niet wat.
    Kan iemand mij helpen.

    Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Werking draadontspanner

    Even naar boven halen.
    Probleem nog steeds niet opgelost
    Kan iemand helpen?

    Gr Kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Re: Werking draadontspanner

      Nou Kees, ik heb deze voor de Canon 350D en ik kan met de knop scherpstellen en als ik dan ddoordruk maak ik een foto. Verder heb ik dus geen problemen met dat "ding" dus ik vrees dat er iets defect is.
      Ik brijp dat je hem binnenkort nodig hebt, maar aan die van mij heb je niets omdat de Canon een andere stekkertje heeft anders kon je hem lenen van me.
      Last edited by jan.brouwers; 8 april 2007, 05:13.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Werking draadontspanner

        Ik heb er toen ook één gekocht, namelijk de Nikon N1/1 M, en nog nooit gebruikt. Als je wilt de mijne overkopen zendt je me maar een PB.

        Comment


        • #5
          Re: Werking draadontspanner

          Ok, bedankt voor de reacties.

          Hij heeft altijd goed gewerkt en nu niet meer helaas.
          Ik kijk wel wat ik ermee doe.

          Gr kees
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Werking draadontspanner

            [Waarschijnlijk blokkeerd er een kontakt in het schakelaartje: even open maken, het lijkt mij dat het dan simpel is te verhelpen.
            Ik heb toen ook zo'n zelfde kabeltje gekocht en ik gebruik het vaak zonder problemen. Wel ging in begin de plug erg stroef in en uit de camera.

            Comment


            • #7
              Re: Werking draadontspanner

              daar staat een knopje aan om ook op bulb te kunnen fotograferen, staat dit wel volledig uit?

              Comment


              • #8
                Re: Werking draadontspanner

                Oorspronkelijk geplaatst door dsart Bekijk bericht
                daar staat een knopje aan om ook op bulb te kunnen fotograferen, staat dit wel volledig uit?
                ja, scherpstellen lukt wel maar afdrukken niet?
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #9
                  Re: Werking draadontspanner

                  Met het geluk van onderstaande topic opgelost.
                  Zo simpel kan het zijn.

                  http://forum.belgiumdigital.com/show...07#post1369807
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment

                  Working...
                  X