Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Voor de flits Nikon SB600 bied ik 160 euro !
Laat je me iets weten aub wat je hiervan vindt?
Bod is bespreekbaar.
mvg en succes met de verkoop.
Beste Tom,
Ik ben een newbie in deze materie. Ik heb de camera destijds omgeruild voor een laptop die ik te koop had staan (6 maanden geleden). Ik heb de camera uit het oog verloren en nu kwam ik er terug op uit. Ik herinner mij dat de verkoper me heeft verteld dat de D70 toen 1,5 jaar was (nu 2 jaar dus). Voor de rest ben ik verder gegaan op wat een brevriende fotografe me er over heeft verteld en wat ik er nog voor kon vragen want eerlijk gezegd heb ik weinig interesse in fotografie. Ik verkoop alles liefst samen want anders blijf ik misschien met sommige dingen zitten en daar heb ik helemaal geen boodschap aan he. De VP is 1300...dus doe me maar een - aanvaardbaar - bod
Ik denk eerlijk gezegd dat het als verkoper makkelijker zal zijn om de onderdelen apart te verkopen.
Of je moet echt iemand vinden die nét de fotografie kriebel te pakken heeft en dit setje direct wil aanschaffen voor zo'n 1300 euro's...
Maar meestal heeft een beginnend hobby fotograaf niet direct 1300 euro in z'n broekzak zitten.
Mijn bod voor de flits SB600 van 160 euro blijft geldig en bespreekbaar !
Last edited by birger; 11 oktober 2006, 10:22.
Reden: bod
Hallo,
Mocht je beslissen apart te gaan verkopen, hoeveel dan voor de body alleen?
liezica
Dat is het hem nu juist...ik ken er echt de ball** van, van al het camera gebeuren. Ik ben een newbie in deze materie. Ik heb de camera destijds omgeruild voor een laptop die ik te koop had staan (6 maanden geleden). Ik heb de camera uit het oog verloren en nu kwam ik er terug op uit. Ik herinner mij dat de verkoper me heeft verteld dat de D70 toen 1,5 jaar was (nu 2 jaar dus). Voor de rest ben ik verder gegaan op wat een brevriende fotografe me er over heeft verteld en wat ik er nog voor kon vragen want eerlijk gezegd heb ik weinig interesse in fotografie. Ik verkoop alles liefst samen want anders blijf ik misschien met sommige dingen zitten en daar heb ik helemaal geen boodschap aan he.
TIP : koop hem volledig en verkoo hetgeen je niet nodig hebt
Voor 1100 heb je alles samen.
Re: NIKON D70 BODY + 18-55 + 18-70 + 70-300 + SB600 + 2x 256MB + TAS + ZONNEKLEP...EN
Oorspronkelijk geplaatst door cyberdude
... Ik verkoop alles liefst samen want anders blijf ik misschien met sommige dingen zitten en daar heb ik helemaal geen boodschap aan he...
Ik denk echt dat je nu met veel meer dan 'met sommige dingen' aan je vingers zal blijven zitten. En daar zal uiteindelijk niemand boodschap aan hebben he...
Begin mss met wat info te geven omtrent de lenzen. Alles staat op de verpakkingen ervan, en aangezien alles tiptop in orde is zoals het hoort kan dat dus geen probleem zijn om de verdere eigenschappen van de lenzen even te checken en ons hier te melden. (Merk, lichtsterkte,...)
Wie iets koopt, koopt liever geen kat in een zak.
Dat is bij u welicht niet anders.
Als je wil verkopen zal er dus iets meer moeite van uw kant moeten komen, of gelooft u er in dat er op een zonnige winterdag plots iemand voor uw deur met 1300 euro zal staan zwaaien?
Succes met uw verkoop alvast.
Mvg.
PS: Het bod van 160 euro voor de flits blijft geldig !
Ik denk echt dat je nu met veel meer dan 'met sommige dingen' aan je vingers zal blijven zitten. En daar zal uiteindelijk niemand boodschap aan hebben he...
Begin mss met wat info te geven omtrent de lenzen. Alles staat op de verpakkingen ervan, en aangezien alles tiptop in orde is zoals het hoort kan dat dus geen probleem zijn om de verdere eigenschappen van de lenzen even te checken en ons hier te melden. (Merk, lichtsterkte,...)
Wie iets koopt, koopt liever geen kat in een zak.
Dat is bij u welicht niet anders.
Als je wil verkopen zal er dus iets meer moeite van uw kant moeten komen, of gelooft u er in dat er op een zonnige winterdag plots iemand voor uw deur met 1300 euro zal staan zwaaien?
Succes met uw verkoop alvast.
Mvg.
PS: Het bod van 160 euro voor de flits blijft geldig !
nikon d70 body : Dat zal wel duidelijk zijn he
lens 1 is 18-55mm : NIKON DX AF-S NIKKOR 1:3.5-5.6 G ED
lens 2 is 18-70mm : NIKON DX AF-S NIKKOR 1:3.5-4.5 G ED
lens 3 is 70-300mm : NIKON AF NIKKOR 1:4-5.6 G
flits sd600 : NIKON SPEEDLIGHT SD-600
Lader : NIKON QUICK CHARGER MH-18
Zonneklep voor lens : NIKON HB-26
Tas : Alles wat hier is opgenoemd past er perfect in.
2x 256MB Compact Flash Card
En de prijs voor ALLES samen = 1100 euro ipv 1300 euro !
euhm... "gerserveerd voor birger" staat bij de lens van 175 euro terwijl ik de flits SB 600 reserveerde.
De lens is dus nog beschikbaar, maar de flits is gereserveerd.
Dit even ter verduidelijking en om andere geïnteresseerden niet te misleiden.
Re: NIKON D70 BODY + 18-55 + 18-70 + 70-300 + SB600 + 2x 256MB + TAS + ZONNEKLEP...EN
Hallo Cyberdude,
ik heb je proberen contacteren voor afhalen van lens via mail, maar je lijkt er een WE'je op uitgetrokken?
Graag reactie om tot afhaalafspraak te komen...
Wat te laat?
Bedoel je : verkocht?
Als dat zo is : mooi gedaan. Eerst reserveer je, dan laat je niets meer van U horen (zie verschillende pogingen).....
Comment