274GB op tafel
![](http://www.duijvewaardt.be/hubert/transcend2.jpg)
Gelieve uw kaartje op volgende link binnen de 30 dagen te registreren.
Je krijgt dan evenetueel een nieuwsbrief over hun producten.
Tevens zul je, moest er een probleem komen met je kaartje, sneller gedepanneerd zijn.
Anders moet je het aan mijn bezorgen, ik moet het aan de distributeur bezorgen en die moet het aan Transcend Nl. bezorgen en nadien dezelfde weg terug.
Bij registratie kun je rechtsreeks naar Nederland sturen en terug wat uiteraard veel sneller zal zijn. Liefst had ik dan wel een berichtje ontvangen om ingeval problemen, op de hoogte te zijn.
Alvorens je kaartje(s) te registreren, moet je jezelf registreren.
Vervolgens geeft je het volgende op:
Purchase dateaankoopdatum)
Part number:type nr van uw kaartje.(staat op de achterkant van het boekje en ook op het doosje van het kaartje)
Serial number:staat op het doosje en op de rand van het kaartje
Where did you buy it:Hubert Duijvewaardt
Dat is het en dan registreer je eventueel je tweede kaartje.
De beslissing is gevallen. Ik sluit woensdagnacht af.
Percentage ontvangen betalingen: 100%
-------------------------------------------------------------
Ik kan er niet genoeg op aandringen om toch volgens de opgegeven manier met e-mail te bestellen. Alsook de wijze van overschrijving strikt te volgen. Ik weet waarom ik het zo vraag uit ervaring met de vorige inkoopactie. Het bespaart me een boel op(uitvis)zoekwerk. Dank bij voorbaat.
Zoals enkele maanden geleden is er terug een inkoop actie voor CF en SD kaartjes opgestart.(Verloop van de vorige actie is hier te zien.)
Het betreft Transcend kaartje van 2GB of 4GB(8GB zijn er ook maar niemand heeft hier reeds intresse voor)
De CF kaartjes zijn X120, de SD zijn X150.
Voor testen uitgevoerd door ZOOM fototijdschrift moet je hier maar eens kijken!!!
De prijzen zijn:
2GB: €56 (zowel CF als SD)
4GB: €112(zowel CF als SD)(voor SD eerst goed nakijken of je cam het aankan)
Mogelijkheden van levering zijn:
Afhalen bij mij: Gratis
Opsturen gewone post: +€1.3
Opsturen aangetekend: +€5.6
Mensen die nog snel willen bestellen, gelieve dit als volgt te doen: stuur een e-mail naar hubert@compsol.be met in de omschrijving het volgende:
CF INKOOPACTIE : BD Nick name : soort kaartje(SD of CF en 2 of 4GB) + hoeveelheid.
Hieronder is een lijst van degene die tot nu toe hebben ingeschreven:
----------------------------
4GB CF:
appelmooz
Armani
Carlie
geertr: 2 stuks
grisjos
Infernoken
Jan van ginkel
Jazzaddict
Lohad: 2 stuks
Ludo_
purlut
Visio
Witam77
2GB CF:
--pj
Ambiorix
Bjokke
BLORD : 2 stuks
Brahma: 2 stuks(Je hebt voor 2XCF en 1XSD betaald maar Paull heeft ook 1XSD betaald?
Carojoke
Chris: 2 stuks
Corrado
DAB
DeSwa
Dimitri De Rooze
dondidi: 2 stuks
Dréten
Dre'62
EDWIN_BD
flap: 2 stuks
FLORIZ: 2 stuks
Gerdo
GVDV
Herzie
James71: 2 stuks
JEPPE
Jofeltje
johanvansteenkiste
JOHN WAYNE
Jokke2003
JPJP
JVL
Kariboe
Kayrun
Koeks
Koen DD: 2 stuks
Kruger
Ludo_
LucD
maGuy
mir
Noliko: 2 stuks
NVDV
Orion: 2 stuks
Parakiet
Patjebeton
PHVB: 2 stuks
Pieter66
Purevision
Qianlong
ROVER
RVER: 2 stuks
RX-KE: 2 stuks
Saintemilion
SERGIE : 2 stuks
sergoor
Sjillie
Smatski
Stefan51: 2 stuks
SVC
Svenbombeke
TedereTijger: 2 stuks
Teejo
tekik
toktok
Vino
witam77
yvesw: 2 stuks
Yuri
2GB SD:
Dendrortyx: 3 stuks
Diesonne
hub2805: 2 stuks
Ninjafelix
OTTER
Parakiet
paull
ROVER
Scooby
SELAMAT
Seppe86
Tucson2005
YvesL
Gelieve, om de bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen, overschrijving naar volgende gegevens te doen:
083-4146310-48 op naam van:
Hubert Duijvewaardt
Rolwagenstraat 84
2018 Antwerpen
Voor NL:
IBAN: BE11 0834 1463 1048
BIC/SWIFT: GKCCBEBB
Gelieve in de mededeling het volgende te zetten(Dit is ZEER BELANGRIJK OM ZINLOOS OPZOEKWERK TE VERMIJDEN.) :
BD Nickname: hoeveelheid 2GB(of 4GB):bedrag kaartje(s) + eventuele verzendingskosten(0=afhalen, €1.3=gewone verzending, €5.6= aangetekend)
Levering zal zijn rond 1 juli of eerste week van juli(afhankelijk van hoe snel jullie de overschrijvingen doen, zie eerste inkoopactie)
Wie voor verzenden kiest, gelieve me dan een e-mailtje te sturen met je adresgegevens en dezelfde mededeling als voor de bank in het onderwerp. (Ook ZEER BELANGRIJK OM ZELFDE REDEN ALS BANK)
Degene die zich niet tussen het lijstje zien staan of waar iets verkeerd staat, gelieve me dan te e-mailen. Degene die een opmerking achter hun naam hebben, gelieve me de gevraagde gegevens te e-mailen.
Hubert
![Big Grin](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/biggrin.gif)
![](http://www.duijvewaardt.be/hubert/transcend2.jpg)
Gelieve uw kaartje op volgende link binnen de 30 dagen te registreren.
Je krijgt dan evenetueel een nieuwsbrief over hun producten.
Tevens zul je, moest er een probleem komen met je kaartje, sneller gedepanneerd zijn.
Anders moet je het aan mijn bezorgen, ik moet het aan de distributeur bezorgen en die moet het aan Transcend Nl. bezorgen en nadien dezelfde weg terug.
Bij registratie kun je rechtsreeks naar Nederland sturen en terug wat uiteraard veel sneller zal zijn. Liefst had ik dan wel een berichtje ontvangen om ingeval problemen, op de hoogte te zijn.
Alvorens je kaartje(s) te registreren, moet je jezelf registreren.
Vervolgens geeft je het volgende op:
Purchase dateaankoopdatum)
Part number:type nr van uw kaartje.(staat op de achterkant van het boekje en ook op het doosje van het kaartje)
Serial number:staat op het doosje en op de rand van het kaartje
Where did you buy it:Hubert Duijvewaardt
Dat is het en dan registreer je eventueel je tweede kaartje.
De beslissing is gevallen. Ik sluit woensdagnacht af.
Percentage ontvangen betalingen: 100%
-------------------------------------------------------------
Ik kan er niet genoeg op aandringen om toch volgens de opgegeven manier met e-mail te bestellen. Alsook de wijze van overschrijving strikt te volgen. Ik weet waarom ik het zo vraag uit ervaring met de vorige inkoopactie. Het bespaart me een boel op(uitvis)zoekwerk. Dank bij voorbaat.
Zoals enkele maanden geleden is er terug een inkoop actie voor CF en SD kaartjes opgestart.(Verloop van de vorige actie is hier te zien.)
Het betreft Transcend kaartje van 2GB of 4GB(8GB zijn er ook maar niemand heeft hier reeds intresse voor)
De CF kaartjes zijn X120, de SD zijn X150.
Voor testen uitgevoerd door ZOOM fototijdschrift moet je hier maar eens kijken!!!
De prijzen zijn:
2GB: €56 (zowel CF als SD)
4GB: €112(zowel CF als SD)(voor SD eerst goed nakijken of je cam het aankan)
Mogelijkheden van levering zijn:
Afhalen bij mij: Gratis
Opsturen gewone post: +€1.3
Opsturen aangetekend: +€5.6
Mensen die nog snel willen bestellen, gelieve dit als volgt te doen: stuur een e-mail naar hubert@compsol.be met in de omschrijving het volgende:
CF INKOOPACTIE : BD Nick name : soort kaartje(SD of CF en 2 of 4GB) + hoeveelheid.
Hieronder is een lijst van degene die tot nu toe hebben ingeschreven:
4GB CF:
appelmooz
Armani
Carlie
geertr: 2 stuks
grisjos
Infernoken
Jan van ginkel
Jazzaddict
Lohad: 2 stuks
Ludo_
purlut
Visio
Witam77
2GB CF:
--pj
Ambiorix
Bjokke
BLORD : 2 stuks
Brahma: 2 stuks(Je hebt voor 2XCF en 1XSD betaald maar Paull heeft ook 1XSD betaald?
Carojoke
Chris: 2 stuks
Corrado
DAB
DeSwa
Dimitri De Rooze
dondidi: 2 stuks
Dréten
Dre'62
EDWIN_BD
flap: 2 stuks
FLORIZ: 2 stuks
Gerdo
GVDV
Herzie
James71: 2 stuks
JEPPE
Jofeltje
johanvansteenkiste
JOHN WAYNE
Jokke2003
JPJP
JVL
Kariboe
Kayrun
Koeks
Koen DD: 2 stuks
Kruger
Ludo_
LucD
maGuy
mir
Noliko: 2 stuks
NVDV
Orion: 2 stuks
Parakiet
Patjebeton
PHVB: 2 stuks
Pieter66
Purevision
Qianlong
ROVER
RVER: 2 stuks
RX-KE: 2 stuks
Saintemilion
SERGIE : 2 stuks
sergoor
Sjillie
Smatski
Stefan51: 2 stuks
SVC
Svenbombeke
TedereTijger: 2 stuks
Teejo
tekik
toktok
Vino
witam77
yvesw: 2 stuks
Yuri
2GB SD:
Dendrortyx: 3 stuks
Diesonne
hub2805: 2 stuks
Ninjafelix
OTTER
Parakiet
paull
ROVER
Scooby
SELAMAT
Seppe86
Tucson2005
YvesL
Gelieve, om de bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen, overschrijving naar volgende gegevens te doen:
083-4146310-48 op naam van:
Hubert Duijvewaardt
Rolwagenstraat 84
2018 Antwerpen
Voor NL:
IBAN: BE11 0834 1463 1048
BIC/SWIFT: GKCCBEBB
Gelieve in de mededeling het volgende te zetten(Dit is ZEER BELANGRIJK OM ZINLOOS OPZOEKWERK TE VERMIJDEN.) :
BD Nickname: hoeveelheid 2GB(of 4GB):bedrag kaartje(s) + eventuele verzendingskosten(0=afhalen, €1.3=gewone verzending, €5.6= aangetekend)
Levering zal zijn rond 1 juli of eerste week van juli(afhankelijk van hoe snel jullie de overschrijvingen doen, zie eerste inkoopactie)
Wie voor verzenden kiest, gelieve me dan een e-mailtje te sturen met je adresgegevens en dezelfde mededeling als voor de bank in het onderwerp. (Ook ZEER BELANGRIJK OM ZELFDE REDEN ALS BANK)
Degene die zich niet tussen het lijstje zien staan of waar iets verkeerd staat, gelieve me dan te e-mailen. Degene die een opmerking achter hun naam hebben, gelieve me de gevraagde gegevens te e-mailen.
Hubert
Comment