Het is erg klein om te zien of het allemaal naadloos op elkaar past, maar ik twijfel er niet aan of het zo is. De foto zelf is een mooi uitzicht of het dal, maar verder weinig interessant dan alleen een mooi uitzicht.
Ik zou wel eens een groter exemplaar willen zien
Desalniettemin, goed gedaan
Ja, zulke zichten moet je ter plaatste bekijken, op foto zietr het er nooit zo indrukwekkend uit.
Hieronder kan je de volledig foto bekijken.
Let op de afmeting is ongeveer 9000 x 2000 maar ik heb hem wel wat gecomprimeerd tot 4.10 Mb (Origineel 9.5mb)
Ja, zulke zichten moet je ter plaatste bekijken, op foto zietr het er nooit zo indrukwekkend uit.
Hieronder kan je de volledig foto bekijken.
Let op de afmeting is ongeveer 9000 x 2000 maar ik heb hem wel wat gecomprimeerd tot 4.10 Mb (Origineel 9.5mb)
Haha - ik heb de foto bekeken en ik moet zeggen dat het goed geplakt is; erg veel detail (natuurlijk) en je kunt lang naar een dergelijke foto kijken. Heerlijk.
Gaanderweg heb ik de schaapjes geteld, naar aanleiding van een andere foto hier, en met 135 getelde schaapjes op een foto heb je nu een record in handen. http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=115481
Een mooie pano, maar je moet indd de grote versie bekijken. Mooi geplakt ook, ik zie geen naden . 'Persoonlijk' zou ik wel wat aan de levels trekken, zodat de mist wat verdwijnt en de kleur wat sterker wordt.
Comment