Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog enkele kwakskes,test met Nikon 55-200VR
Collapse
X
-
Nog enkele kwakskes,test met Nikon 55-200VR
Last edited by Macroshopper; 13 april 2007, 19:57.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.Labels: Geen
-
-
Re: Nog enkele kwakskes
Een prachtreeks, met mooie natuurlijke kleuren.(voorzover ik dat kan beoordelen althans)
Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Als ik u ooit eens ergens tegenkom (wie weet) trakteer ik u voor iedere foto met een Kwakske, maar of u ze dan nog zo mooi scherp en kleurrijk zult maken betwijfel ik.
( bij ons in de streek is een 'Kwakske' een straffe pot zwaar bier van hoge gisting)
Broken-wing
Comment
-
-
Re: Nog enkele kwakskes,test met Nikon 55-200VR
Die staan er goed op!!
Grtz,Fabienne
Het is goed een uiteindelijk doel te hebben om naar toe te reizen, maar het is de reis zelf die er uiteindelijk toe doet.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Broken-Wing Bekijk berichtAls ik u ooit eens ergens tegenkom (wie weet) trakteer ik u voor iedere foto met een Kwakske, maar of u ze dan nog zo mooi scherp en kleurrijk zult maken betwijfel ik.
( bij ons in de streek is een 'Kwakske' een straffe pot zwaar bier van hoge gisting)
Broken-wing
Allemaal bedankt.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
prachtig is ditIk zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jpjp Bekijk bericht'tzijn heel mooie kwakskes geworden, titel is wel misleidend. Als het effectief kwakken (de vogels dan) waren geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jpjp Bekijk bericht'tzijn heel mooie kwakskes geworden, titel is wel misleidend,bij ons zeggen de kindjes "kwakskes" en omdat ik dat zo lief vond heb ik die naam gekozen,het was zeker geen misleiding.
Last edited by Macroshopper; 15 april 2007, 00:17.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment