Ik ga een D70s bestellen maar weet niet goed welk geheugenkaartje ik erbij zou nemen. Zorgt de snelheid van het geheugenkaartje voor de snelheid van het opslaan van de afbeeldingen? Zoja, dan neem ik aan dat de camera zelf ook beperkt is in snelheid? Maw, het snelste kaartje kan er niet voor zorgen dat je camera sneller schrijft dan mogelijk.
Nu zag ik: Sandisk CF 1GB Ultra II CompactFlash
Is dat een goeie keuze om een goede snelheid te hebben? Zullen die Ultra III of Ultra IV kaartjes ervoor zorgen dat mijn camera vlugger werkt?
Ik heb een printer-all-in-one waarmee ik mijn geheugenkaartjes zal kunnen overzetten op pc. Het doet er niet zoveel toe dat het schrijven van kaart naar pc wat langer in beslag neemt voor mij. Zolang de camera maar snel genoeg is.
Nu zag ik: Sandisk CF 1GB Ultra II CompactFlash
Is dat een goeie keuze om een goede snelheid te hebben? Zullen die Ultra III of Ultra IV kaartjes ervoor zorgen dat mijn camera vlugger werkt?
Ik heb een printer-all-in-one waarmee ik mijn geheugenkaartjes zal kunnen overzetten op pc. Het doet er niet zoveel toe dat het schrijven van kaart naar pc wat langer in beslag neemt voor mij. Zolang de camera maar snel genoeg is.
Comment