Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
This website is for sale! scene24.net is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, scene24.net has it all. We hope you find what you are searching for!
Mijn dochter heeft een washandje gevuld met rijst en toen dichtgenaaid op de machine, is niet al te groot maar is goed te doen.
Totale kosten 84 eurocent (met rijst uit de Aldi)
Ben ook juist van plan eentje te maken .
Ik heb een zakje kleine polyerster bolletjes besteld (komen donderdag binnen) wordt gebruikt in poefs en zitzakken onderanderen.
Is niet echt duur en vooral het heeft veel meer voordelen dan rijst of bonen.
Ze nemen geen water op => schummelen niet en voor in de natuur is dat tog geen overbodig voordeel, is rap terug droog, wegen niets, gemakkelijk in vorm te krijgen en blijft ook gemakkelijk in vorm.
D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel
Ben ook juist van plan eentje te maken .
Ik heb een zakje kleine polyerster bolletjes besteld (komen donderdag binnen) wordt gebruikt in poefs en zitzakken onderanderen.
Is niet echt duur en vooral het heeft veel meer voordelen dan rijst of bonen.
Ze nemen geen water op => schummelen niet en voor in de natuur is dat tog geen overbodig voordeel, is rap terug droog, wegen niets, gemakkelijk in vorm te krijgen en blijft ook gemakkelijk in vorm.
In een stoffenwinkel als je dat daar vraagt kunnen ze die normaal wel leveren kost 15€ voor een zakje van 20x30 meer dan genoeg voor 1 zakje van te maken. En kan je ineens de stof er rond mee kopen
D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel
ik heb om te proberen een kersenpittenkussentje int kruidvat gekocht.Hopelijk werkt dit
Kost rond de 4 euro dacht ik
zowiet ja en je kan dat nog lekker voorverwarmen voor je in de winter op fotojacht gaat
Hehe heb er vanmorgen eentje gemaakt
Het is redelijk meegevallen hier er daar wel een beetje scheef maja zolang de foto's maar goed zijn he Je kan het dan ook nog met klipsen rond je been of een tak vastmaken altijd handig
Nu heb je tevens een foto van een zelfgemaakt exemplaar.
Comment